• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • MyFine

TellaS: Done! Tack så jättemycket!

• TellaS
    ozzan: sådär..hoppas de ska fungera för dig! ska plocka fram dem ikväll så jag ionte glömmer dem imorrn..

gonatt tråden
  • pejio

Grattis Yrrepyrr!!! Det behövs lite glada besked här i tråden.
    Själv så åker jag ner till Uppsala i morgon för att inplantering av ett litet frysembryo (om det bara klarar upptiningen). Är ju bara 30% chans att det lyckas, men ändå, nu är vi på g igen.

Yrrepyrr: Jag är 33 år sånär som på en vecka.

• pejio

Tack UmeåElin. Fick precis veta att ägget överlevde upptiningen och att det såg fint ut. Nu börjar det kännas lite pirrigt...

• zmurfan

Hallå!
    Nu är jag tillbaka efter en vecka i Stockholm.
    Skönt att gosa med mina barn igen.
    Bim blev tant röd, så det blir till att försöka igen här.
    Har sett att grattis är på sin plats till yrrepyrr! Vad skojigt att det lyckades för er!

• zmurfan

Jaha... jag hann hem och nu drar jag igen.
    Ska ner till Falköping och köpa en bil.
    Hörs till helgen. :) Då borde ÄL kommit igång med. ;)

• pejio

Vill bara berätta att allt gick bra i Uppsala. Nu väntar två spända veckor. Tack för alla tumhållningar, håller dem för er också.

• Yrrepyrr

Å vad spännande! En vän till mig i umeå har just fått sin lilla flicka efter en inplantering, Lycka till nu!!

• MyFine

Maja: Åååh, spännande! Jag håller tummarna för er!!

• TellaS

ozzan: jag har GLÖMT varje morgon stickrona..j*vla jag.. ska skicka idag.. är tidsoptimist på morgonen och hinner aldrig få med mig allt.. om huvudet inte satt fast hade det varit borta för längesedan!

Svar på tråden Planerar barn i Umeå