Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Håller tummarna för dig TellaS!
Elin: På alla MVC ska du kunna göra gratis gravtest om du vill. Jag gjorde på Ersboda när vi bodde där.
Hade ÄL under nyårshelgen och nu är det bara att vänta på BIM som borde bli... ja... nångång framåt 15:e kanske eller så får jag vänta ända till den 20:e eller längre.
Jag som alltid haft så regelbunden mens (kunnat ställa klockan efter den) har numera efter två barn inte den minsta aning om när den beräknas komma. Den flyttar sig ju den saten.
:)
Kanske ska boka in en tid jag med då. Borde sett tanten igår, men hon har blivit senare och senare så jag tror nog hon kommer idag eller imorgon.
Åh, önskar att jag kunde få någon mer hjälp, men ska nog vara tyst och nöjd med min oövervakade pergobehandling!
Elin: Jobbigt att mensen blivit senare för varje gång! ![]()
Kickan: Ja, mycket störande. Har hela livet vetat på timmen när mensen varit på g, men nu, sedan sommaren hoppas den med olika många dagar/ månad. Som väsrt var den 10 dgr sen, gissa vem som hann göra två gravtest. Fy katten så besviken jag var.
Efter jul nästa år blir det dags för IVF, så har inget hänt innan dess så...alltid något att se fram emot.
fick mens idag