Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
TellaS: Mens betyder nya tag!
Bättre att den kommer än att bli sen, även om det känns surt!
-optimismen spirar-
hehe, ja man måste tänka lite så
TellaS: Jag med, trist...livet går ju som tur är vidare. Ny chans om två-tre veckor.
UmeåElin- Japp, bara att fortsätta!
Hur går det för er allihopa då? hmm..rätt tyst om er..
ursh va svullen jag har blivit över jul, ngn mer som känner av att julskinkan börja sätta sina spår? :-S sambon tyckte att min rumpa hade blivit lite större..haha
då är det nog dags att springa igång lite. fast han ska då inte säga ngt..han får inte igen ett par byxor han hade på sig idag
Här vet jag inte riktigt hur det går..
Det får väl tiden utvisa om nån vecka eller så..
Och jag har just avslutat mensperioden igen. Ska försöka strunta i aktiv bebisverkstad, men det är ju inte lätt. Kanske kan våran valp hjälpa oss att fokusera på annat.
Hur det går? Njae... jag vet inte... Bim är inte än på ett par veckor.
nu ska ni inte deppa ihop ujhe
Här kom mensen i helgen, så det är väl inte alltför muntert. Dessutom har jag svullat nåt alldeles fruktansvärt under julen och känner mig allmänt plufsig. Måste komma igång med regelbunden träning NU! Inte har jag någon vidare arbetslust heller...
Men, men det är väl bara att ta nya tag. Vi går ju iallafall mot ljusare tider, har ni märkt det?
Maja74: Ja, visst börjar det ljusna något? Satt precis och funderade om det bara beror på det lilla snötäcket men jag längtar så hemskt efter våren. PÅ samma gång måste jag säga att jag bävar inför ännu en vår/sommmar då allas magar är i vädret/förvandlats till små bebisar i vagn.
Tycker bara det är såå jobbigt, ville ju också köpa mammakläder nu ju. *Gnäll*