• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • Kickan 84

zmurfan:

Tack!

Är jättenervös, börjar ju nu på onsdag och kommer ta sista tabletten på julafton! Man kan ju få en hel del biverkningar av Pergotime så jag ska ta dem på kvällen tänkte jag så får jag hoppas att jag kommer må bra i jul!

Nu borde det väl ändå vara vår tur snart? Pergostart 20/12
  • MyFine

Lycka till Kickan!

Här verkar det som om tanta är på väg. Jaja.
    Vi ska väl inte ha sån tur att det tar sig på första försöket.

• zmurfan

17 dec och denna dag förra månaden hade jag mens + mensvärk. Idag inget än så länge men tror det är på väg för jag såg blodstrimma när jag torkade mig imorse. Ska min mens rätta till sig nu så jag får samma datum varje månad eller ska det fortsätta krångla en massa. Föregående 3 månader efter MF så kom mensen 4 dagar tidigare varje månad. Denna och förra månaden är det ev samma dag.
    Jag väntar och väntar för att se vad som händer.

• UmeåElin

Jag har nog äl nu, men helgen har tillbringats i Storuman eftersom sambons morfar fyllde 80 år.

Igår fick vi samtal från Kalix och den 1 januari får vi hämta en tik från kenneln som ringde! Känns jättekul och spännande att uppfostra en hund ihop, lite träning inför kommande barn, biologiska eller adopterade...

Ser fram emot julen.

• Kickan 84

Elin:

Roligt med en valp!

Här laddas det för fullt för pergostart på onsdag, pirrigt porrigt och nervöst!

• MyFine

Elin: Kul med vovve! Vad är det för ras?
    Kickan: Härligt! Hoppas det går bra!

Ingen tant än. En gång i förrgår & en gång igår fick jag bara lite blod på pappret när jag varit på toa.. Den har nog fått fnatt.

• Kickan 84

Ozzan: Hoppas jag också, bara MÅSTE vara gravid inom 6 mån!!!

• UmeåElin

Ozzan: Det blir en liten dvärgschnauzer. Är inte bestämt till 100% än, beror på ifall sambon får ledigt och kan vara hemma ett tag med den.

Någon utav er som vet hur länge man bör vara hemma heltid med valpen?

Svar på tråden Planerar barn i Umeå