Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Ozzan: Hur känner du dig? ![]()
Kickan: Jaadu, jag vet inte riktigt..
Mina hormoner har ju fått frispel dom senaste månaderna och bara öser över en massa symptom fastän det inte är något. Så jag försöker ignorera och så får tiden utvisa.
Hur känner du dig då?
Jag känner inget, tänker inte känna efter helller eftersom jag alltid när jag känner något har varit skenis!
När jag varit gravid har jag inte känt mkt alls.
Samma här. När jag väntade Hampus så hade jag inga symptom alls, förutom brösten som blev som värsta silikonisarna.
Så om jag ska gissa så blir det inget den här månaden heller.
Eftersom vi var borta under jul/nyår då jag borde ha haft äl, så blev det ju inte så mycket skoj i sängen.
Ozzan: Men det kommer fler försök! ![]()
Hejsan svejsan! Hoppas det inte gör nått om man hoppar in här fast man är vännäsbo och väntar barn :)
Jag vet inte, vi planerar ju barn allihopa... ÄR inte gravida.
Iida87:
Nej, egentligen så är denna tråd för oss som planerar/försöker bli gravida. Det finns trådar för Umeåbor som redan är gravida.
Du kan ju fortsätta hänga här ändå, men vi pratar mest om att BLI gravida och stressen kring det.
Ja, under vänta barn och under medlemsgrupper finns vänta-barn-trådar för Umeåbor, det kanske passar bättre?
IIda87: kanske lite fel tråd. Men det finns flera vänta barn-trådar.
Såg i din presentation att du inte bor så långt från mig. Jag bor i Selet. Vill du prata lite med nån i närheten så får du messa mig om du vill.