Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Såklart att vi ska följas även då vi blir på smällen!
Yrrepyrr: Välkommen!
Ozzan Tack! :D
Ja, för det är ju gravida vi ska bli, allihopa!
Cilota: Tja, står mkt still. Har väl BIM om ca: en vecka. Tror inte det tagit sig nu heller, men hoppas gör man ju alltid.
Ser fram emot julen nästa år efter den blir det IVF.
Hej på er!
Tittar in här lite. Testade positivt i början av veckan men hoppas att jag kan få vara med här ändå. Tycker inte att det är så lätt att hitta Umeå trådar. Men jag är väll inte så hemma på den här sidan än.
Kickan84: Innan jag testade positivt så var jag väldigt trött och ville bara sova hela tiden. När det var dags för BIM så var jag även så öm i brösten att jag nästan inte kunde röra vid dem. Så förlora inte hoppet
Inget denna månad då ;) Försöker välan igen!
Bim 18 februari.
Oj, ingen som skrivit på hela helgen. Här har det inte hänt så mycket, förhoppningsvis äl, men jag kände inte av den så den kanske hoppade över den här månaden. Hur som helst så är det bara att vänta på bim om två veckor runt 3 februari.