• UmeåElin

Planerar barn i Umeå

En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.

Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...

• Svar på tråden Planerar barn i Umeå
  • zmurfan

Mensat klart i helgen och ska väl ha ÄL i mitten på veckan sen blir BIM ca 20 feb.

Måste komma ihåg att plocka med mig bindor utifall det blir mens medans jag är bortrest. Ska till Stockholm på mässa precis i samma veva som BIM. :)
    www.styleatsthlm.se Fick inbjudan till mitt företag med 2 entrékort. Klart som sjutton att jag far. :)

• Cilota
    zmurfan - Tufft! Riktigt tufft med fri entre och monter på mässa Härligt lite avbräck i vardagen va

Nä men mens går ju bort. Nu blir det "paus" i 8-10 månader så där, beroende på hur man vill räkna
    Slappna aaaaaaaaaaaaaaaaav!
  • zmurfan

njae.. fri entre var det ju inte... 150:- för 4 dagars mässa var det iofs... men det är inte fy skam att få fara bort lite grann och slappna av och göra saker för sig själv utan att ha några barn klängande kring benen hela tiden. :)

• Cilota
    zmurfan - hur fick jag 2 entrekort = fri entre? Fundersam Man är väl ovanligt dumihuvet idag

Ja barnfritt och få vara vuxen på en sån tillställning ger nog mer än man först kan tro
  • MyFine

Nu blev jag oxå lite nyfiken Cilota...

• Cilota
    Paus = uppehåll för graviditet så klart Den är ju borta minst 8 månader från plusset och sen ett par månader till oftast.
  • Cilota

Och nu menar jag inte att jag har paus. Utan att vi ska få det vi som hänger här

• MyFine

Ahaaa, jag tolkade det som att det var du som skulle ha paus nu.

• Cilota
    Ozzan - nej det lär nog dröja ett tag till

Elin - på torsdag får jag min dom från fertilitetskliniken. Hur gick den dagen till för dig? Vill ha lite kontroll så mitt sinne blir lugnare
Svar på tråden Planerar barn i Umeå