Planerar barn i Umeå
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
En tråd för alla vi oss som försöker skaffa oss ett litet pyre att befolka Umeå med.
Måste ju finnas fler än jag som bara smyger runt i väntan på roligare besked än den hemska tanten...
Mensat klart i helgen och ska väl ha ÄL i mitten på veckan sen blir BIM ca 20 feb.
Måste komma ihåg att plocka med mig bindor utifall det blir mens medans jag är bortrest. Ska till Stockholm på mässa precis i samma veva som BIM. :)
www.styleatsthlm.se Fick inbjudan till mitt företag med 2 entrékort. Klart som sjutton att jag far. :)
njae.. fri entre var det ju inte... 150:- för 4 dagars mässa var det iofs... men det är inte fy skam att få fara bort lite grann och slappna av och göra saker för sig själv utan att ha några barn klängande kring benen hela tiden. :)
Man är väl ovanligt dumihuvet idag Cilota: Paus på 8-10 månader, varför?
//Elin
Nu blev jag oxå lite nyfiken Cilota...
Och nu menar jag inte att jag har paus. Utan att vi ska få det vi som hänger här ![]()
Ahaaa, jag tolkade det som att det var du som skulle ha paus nu.