Mariestadarna
Mest för att det är jobbigt att hålla på och söka runt efter er
Kan ju vara kul att prata av sig lite om dittan och dattan och se vilka som egentligen bor häromkring.
Så tjöta på!
Vet ni vart man kan köpa TOMTESKÄGG här i Marsta´? Inte en mask utan bara skägg.....Kolade Karlsson men där fanns bara masker...
vet inte riktigt var man kan köpa det.
Jag vill ha tag på lucialinne i storlek 56 eller 62 men det verkar heller inte finnas nånstans..
Nån som varit nere på stan idag?? är det lotteristånd idag oxå? mycket folk?
Lucialinne...jae kolla Jysk...de kan ha ibland..eller kappAhl Lindex......Vi åkte till Skövde idag istället
Hej!
Vad roligt med en sida för alla mariestadsbor! Vi verkar ju vara ett par stycken här..
Tomteskägg, finns inte det i leksaksaffären??
Idag fyndade jag: Jag köpte tomteskägg, luva, tomtejacka, tomtebyxa i ett paket på Lidl. Det kostade bara 59kr!.....Julen e räddad....
Hejj! ytterligare en mariestadare här = )ska ner imorgon å kika tomtedräckt(vad man hittar som liknar det) till min lille ..första julen måste man ju va lite tomtig! .. :) de känns inte långt till jul nu inte ..
hej på er! Rätt nyinflyttad mariestads bo här då!
kul att så många finns här!
en liten fråga till er! : nån som vet vart man kan hitta små tomteklänningar i typ 68, finns det på lindex kanske?
på kappahl köpte jag en tomteklänning i strl 56, du kan se bilden på den i mitt galleri