• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • Skogsduvan

Oj, ja laga flicko ti sova i milla, så ja såg int na va Hååning skriva... Kanske int vi böv va så läng vi Jala sist å slutligen?

Mamma 24, Leona 1
  • Hååning

Skogsluvan håller me...

Se ovan för om du vill ha Jala info...ha lagt in en sido om butiken ovan ....

• Hååning

Ojoj förlåt mig skogduvan....oj oj oj...kanksi jag å ha fååt ögoninflamation ...siir int va ja skrivar... :-P

• Hååning

hmmm *drar na gamalt över me* skogsduvan ska e sta

• aell

eri bara jala vi jala, elde finns i nana te. Ja troodd liksom et i va i centrum ja...?

• Hååning

För den som vill se var JALA finns i HAPARANDA.

Kolla på kartor.eniro.se/

Å skriv in torggatan 46 haparanda i sökrutan.

• beibikär

Ja veit int ja, stig åv van ni vil, ba ja får koma heimifrån, si er all å si na ny grejor ti nava å kanske köp, så har int ja na stör krave än så. Ja e ba me.

Hej hopp fallera ja kryssar från edsevö ja tå. Ein sak som ja tala om me Rhodo ida å...sku e va bra ti ha en gsm nummer som man kan ring til ifall man var sjuk i sista stånd, ele var föseina men vil at bussn ska vänt? Ele nanat(man vills bort milla hyllona i IKEA )
    Ja tänkt ja sku kuna lägg numro min ti all anmälas inbox...ele ska vi deil upp e så HejHopp ger sin åt Jeppisboa å ja ger min åt ader?
    Ele ir e rikti onödit tror ni?? Ja mena ba at vi far ju int in å läser på trån na meir san vi e på väg, knappast på morne eins fyri vi far å kanske int all har nar som de känder el har telnr åt??

Ronjas och Jonatans mamma
  • beibikär

Annos, va har de vi Jala? Har int de ALLT vi IKEA?? Ja ha ju int ve ti na ja så ja veit int na..

Ronjas och Jonatans mamma
  • atten

Ja fundera å om int e finns na ana i Haparanda än Ikea å Jala... Ha ja heilt missa me, elä sku int e koma meir affärer nära Ikea?? Typ na sorts köpcentrum elä tiidåt? Fast ha kanski int e öppna än...

Svar på tråden Öb-tråden-träffar