Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hrm...ja igen
Va tid far vi tå??? Int för na aderting men ja vill bara veta så....
Ja rösta fö kl.18. Om vi e länge så kombe vi hejm så sejnt. Å he e jo liti he som e vitsn me IKEA Haparanda å. Et man int ska böv start mitt i natte å koma hejm mitt i natte. Tycke jag.
Hu läng tar e ti kör ti haparanda? naan som veit?
Alltså vitsn me ti fa ti å int ti Hesa...
Enda önskemåle ja har e att vi sku få slipp å stopp in greijona vi ha handla nagang unde dagens lopp. Tråkit om man ska kånk på me ikae greijona ti barnens hus eldä na ade butik. Ja va på trädgårdsmässo i Åbo i vårast å tå slapp vi in i bussn föst en halvtima fyri vi sku fa heim. Giss om ja hadd lang arma tå.... Liti extra arbeit fö chaffisen men bra sku e va ti få "lätta på bördan" imillanåt.
Vi få no räkn me fem timas rejso. Vi ska jo städi å drick te i milla...
Klocko 18 låter bra för me , men når startar vi???? (ursäkta ja sanglar)
Hadd int vi komi överens om halv 7 från Jeppis. He tro ja vi diskutera.
Om vi startar 7 på mårne så e vi fram lagom tills he di öppnar.. Låte 7 bra från Jeppis?
Thanks! Tur att he int val mitti natte. Är liti rädd om min skönheits sömn som ni förstar, ja kan ju int erkänn he mesama