• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • Luffarmor

Hrm...ja igenGenerad Va tid far vi tå???  Int för na aderting men ja vill bara veta så....

Mamma till Rasmus o matte till Sindi o Sissi. o fru förståss....
  • aell

Ja rösta fö kl.18. Om vi e länge så kombe vi hejm så sejnt. Å he e jo liti he som e vitsn me IKEA Haparanda å. Et man int ska böv start mitt i natte å koma hejm mitt i natte. Tycke jag.

• veera

Enda önskemåle ja har e att vi sku få slipp å stopp in greijona vi ha handla nagang unde dagens lopp. Tråkit om man ska kånk på me ikae greijona ti barnens hus eldä na ade butik. Ja va på trädgårdsmässo i Åbo i vårast å tå slapp vi in i bussn föst en halvtima fyri vi sku fa heim. Giss om ja hadd lang arma tå.... Liti extra arbeit fö chaffisen men bra sku e va ti få "lätta på bördan" imillanåt.

• aell

Vi få no räkn me fem timas rejso. Vi ska jo städi å drick te i milla...

• Luffarmor

Klocko 18 låter bra  för me , men når startar vi????  (ursäkta ja sanglar)

• aell

Hadd int vi komi överens om halv 7 från Jeppis. He tro ja vi diskutera.

• veera

Om vi startar 7 på mårne så e vi fram lagom tills he di öppnar.. Låte 7 bra från Jeppis?

• Luffarmor

Thanks! Tur att he int val mitti natte. Är liti rädd om min skönheits sömn som ni förstar, ja kan ju int erkänn he mesamaGenerad

Svar på tråden Öb-tråden-träffar