Öb-tråden-träffar
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!
Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.
Var så goda!
fö me er int e na skilna når vi startar på morne å når vi far hejm.men edi att fara ti Jala föst låte bra,sko vila tid å skoda
aell - 16 ? e räkna på 31 pers, nu verkar vi ju va 32. Ja tänkt köp vatufast tusch ti skriv namne på lådorna om de lämnar.
hej hopp - var i 31?
Tå ta ja tibak iti föslagi mett... Int sko ja koma å kör en buss shoppoholics ti Haparanda fö 16 euro om ja sko va kar...
Lådorna?
Ja (de där brun som tavara bruk va i
)o påsana...så allihop tar rätt då de ska hem
Äsch håksa nu att inlägg 42 låter lite dumt. Ja tänkt int de som ett inlägg i diskussion om nånting åt chaffisen. Ja tänkt ba lägg en förklaring om 16 ? så ni int tror att vi ha lagt på några euro. (Sku de va räkna på 25 sku de ju bli bra myki över...) ja kanske ni fösto hu ja mena.
Lugn bara hej hopp... Vi fösto no!
Hej hej
Inegn skilland när vi åker tid elä heim. som ni siir sover jag int na mang tiim.
Men ja undra om hedi Jala...att fara tid först. Hmm sku nog gärna faa ti Ikea. Had int mena me ti Jala na ...eventuellt barnens hus. Men had mena köp åt bååne på Ikea. Nu ere bara na jag undrar. Far bussn ti Jala först eller va he bara ett förslag?
Bara en tanke...
Börjar bli jätte nervis att he man ska ha e slut
Jag had mena köp en hel del från denna "avdelning"
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay&catalogId=10103&langId=-11&topcategoryId=15567&parentCats=15567*15661*16260&categoryId=16260&cattype=sub&pageNumber=1
Ajdå....gick visst int...
Men förvarning åt barn iaf!