• aell

Öb-tråden-träffar

Hej på er som håller till i Österbottniska tråden!

Här startar jag en "Österbottniska tråden-träffar"-tråd. Här kan vi diskutera saker som berör våra träffar.

Var så goda!

• Svar på tråden Öb-tråden-träffar
  • tiina79

fö me er int e na skilna når vi startar på morne å når vi far hejm.men edi att fara ti Jala föst låte bra,sko vila tid å skoda

• hej hopp fallera

aell - 16 ? e räkna på 31 pers, nu verkar vi ju va 32. Ja tänkt köp vatufast tusch ti skriv namne på lådorna om de lämnar.

• aell

hej hopp - var i 31? Tå ta ja tibak iti föslagi mett... Int sko ja koma å kör en buss shoppoholics ti Haparanda fö 16 euro om ja sko va kar...

Lådorna?

• hej hopp fallera

Ja (de där brun som tavara bruk va i )o påsana...så allihop tar rätt då de ska hem

• hej hopp fallera

Äsch håksa nu att inlägg 42 låter lite dumt. Ja tänkt int de som ett inlägg i diskussion om nånting åt chaffisen. Ja tänkt ba lägg en förklaring om 16 ? så ni int tror att vi ha lagt på några euro. (Sku de va räkna på 25 sku de ju bli bra myki över...) ja kanske ni fösto hu ja mena.

• Hååning

Hej hej

Inegn skilland när vi åker tid elä heim. som ni siir sover jag int na mang tiim.
    Men ja undra om hedi Jala...att fara tid först. Hmm sku nog gärna faa ti Ikea. Had int mena me ti Jala na ...eventuellt barnens hus. Men had mena köp åt bååne på Ikea. Nu ere bara na jag undrar. Far bussn ti Jala först eller va he bara ett förslag?
    Bara en tanke...

• Hååning

Ajdå....gick visst int...

Men förvarning åt barn iaf!

Svar på tråden Öb-tråden-träffar