• gutegirl

Uppfostringsmetoder!

Här inne kan vi samla alla uppfostringsmetoder vi inte visste fanns, men som vi inte skulle klara oss utan!
    Berätta varför du tycker den är så bra, vem som ligger bakom den, samt vad förkortningen står för.

Jag ska ge ett exempel:
    TPTTBS: Titta På TV Tills Barnet Somnar Metoden. Det går ut på att barnet får sitta med i soffan under kvällen ( h*n måste ju vara delaktig!) och titta på TV med föräldrarna tills h*n somnar i soffhörnet. Då bär man in barnet i sängen.
    Det lär vara Beppe Wolgers som ligger bakom metoden.

* * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
  • Svar på tråden Uppfostringsmetoder!
  • gutegirl
    DanBe skrev 2006-12-10 22:15:22 följande:
    Om soc kommer och snokar här så kommer dom att snabbt få ångra det...
    Är det du som har hafelbössan brevid dörren?
    * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
  • stinafina

Ja jag tycker då iaf att det är helt förkastliga metoder ni använder er av. Idiotiska skulle jag rent ut vilja säga.

• adrenalin

jag har en jättebra metod på min man 
    TMV-metoden. (tvätta med våtservett). Detta är xxx-relaterat.
    Han måste tvätta mig med våtservett innan vi kan gå vidare till nästa steg!

Detta är dock inget jag kommit på utan han själv

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • AnnCatrin

Hjälp!! Kan soc ta min man för att jag kör med DDIFDIGUIG-metoden?? (diskar du inte får du inte gå ut i garaget)

• KarJac
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 08:01:45 följande:
    Hjälp!! Kan soc ta min man för att jag kör med DDIFDIGUIG-metoden?? (diskar du inte får du inte gå ut i garaget)
    Nej nej! Så länge du inte tvångsmatar honom med arsenik ser soc ganska mycket genom fingrarna på just DDIFDIGUIG-metoden!
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • adrenalin

AnnCatrin
    om du gömmer knark i lägenheten å säger det är din mans så kan polisen ta honom om du vill! *tips*

• AnnCatrin

Bra tips om jag ville bli av med honom, men det vill jag ju inte (än i alla fall) .
    Blev bara lite rädd när Stinafina började dra in soc i det här...

• adrenalin

anncatrin
    ja, fast vill man att nån ska ta honom så är polisen bättre än soc, för soc låser inte in dom!

• stinafina

anncatrin, jag syftade på barnen, inte männen. Männen kan det ju vara skönt att bli av med ett tag.

Svar på tråden Uppfostringsmetoder!