• gutegirl

Uppfostringsmetoder!

Här inne kan vi samla alla uppfostringsmetoder vi inte visste fanns, men som vi inte skulle klara oss utan!
    Berätta varför du tycker den är så bra, vem som ligger bakom den, samt vad förkortningen står för.

Jag ska ge ett exempel:
    TPTTBS: Titta På TV Tills Barnet Somnar Metoden. Det går ut på att barnet får sitta med i soffan under kvällen ( h*n måste ju vara delaktig!) och titta på TV med föräldrarna tills h*n somnar i soffhörnet. Då bär man in barnet i sängen.
    Det lär vara Beppe Wolgers som ligger bakom metoden.

* * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
  • Svar på tråden Uppfostringsmetoder!
  • AnnCatrin

Ja, mannen blir jag av med då och då vare sig jag vill eller inte. Vad har de där ute i garaget som är så spännande???
    Måste gå in där nån gång och kolla

• KarJac
    AnnCatrin skrev 2006-12-11 13:11:13 följande:
    Ja, mannen blir jag av med då och då vare sig jag vill eller inte. Vad har de där ute i garaget som är så spännande??? Måste gå in där nån gång och kolla
    Boffar han?
    ♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Ja, boffa bensin!!! Har ni aldrig hört det????

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • KarJac

Alltså typ sniffa.

Fan, jag låter som värsta "get-high" experten

♥AMOR VINCIT OMNIA♥
  • adrenalin

nej jag har aldrig hört det! det låter äckligt. ungefär som när man va liten å försökte slanga som dom vuxna bönderna å fick bensin i munnen!

burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • AnnCatrin

Nytt uttryck för mig me!!
    Tror inte att han boffar. Får väl ta fram lögndetektorn igen o kolla det för säkerhets skull...

OT Han klagar på att jag inte litar på honom... vad tror ni det beror på?? Jag hart ingen aaaning vad han fått det ifrån

• skrutteluttan74
    gutegirl skrev 2006-12-10 22:12:58 följande:
    Stinafina, vissa AW:ar sina barn, med SHN och andra metoder. VAd är skillnaden mellan ett SoS-barn och ett standardmodellat barn? * * * JUL * * * JUL* * * JUL * * *
    Hahaha...Passa dej*hötter med fingret*..skynda dej att städa hallen innan soc knackar på... *rusar ner och fixar min
Svar på tråden Uppfostringsmetoder!