Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
NK80: hans guild var i 40 manna raid men inte han. Han taggade allt han såg och hans guild dödade det. Vissa tycker det är tufft och hardcore att spela så i 28 timmar i sträck. Själv tycker jag det lutar mer åt idioti och spelmissbruk.
Fasiken vad snygga bloodelfsen är, jag gjorde nyss en warlock och jag är redan förälskad! Någon här som kör på neptulon eller maelstrom?
Spelar lite emellan åt för att pojken tycker det är kul att jag är lite insatt i det (men nog är det förvirrande, alla kartor o thottbot eller vad det heter)
Min main är en krigarprinsessa på Outland (har en warlock lvl 60 och en rouge lvl 45 med)
Aeny, nej jag skulle säga att de inte har någon som helst glädje av tbc innan de är lvl 58.
Mitt första intryck av tbc är att det är stort och omysigt. ;)
Serven Ravencrest starade om igår och jag kunde äntligen logga in. gjorde nogra quests i Silithus och stack sen fort som tusan till Undercity.. vill inte vara med om en kraschad Kalimdor igen måste lvla.. ska snart lämna stora tjejjen på dagis sen när jag o lillan kommer hem ska jag questa till kl 13!!
får mitt tbc i dag tror jag så i eftermiddag när barnen leker/sover så kan jag starta min söta mage BE tjej ofc. precis som alla andra
tjej BE alltså..
Fransmannen som blev lvl 70: Jo jag har läs intervjun men för mig låter det helt jäkla orimligt. Han måste då såklart haft betan så de visste vart de skulle lvl:a bäst. Håller med om idioti. Ha ha.. knasbollar det finns! Nej själv ska jag njuta att levla varje steg.
Roligt med en wow-tråd.
Hoppas in o presenterar mig
Har spelat ett bra tag har en lvl 60 human priest o en lvl 60 dwarf hunter. Håller även på o lvlar en UD mage lvl 44 och en human rogue lvl 43. Har sedan lowbies av alla dess slag.
Håller just nu på o installerar burning crusades, är lite sen :P
Ang han som lvlade upp till 70 på 28h så låter det helt galet. Tänk o köpa en expansion bara för o göra hälften av det på ett par dar. snacka om o förstöra det roliga!
Jag vill cokså börja spela igen, men jag får inte för min sambo
Vi blir bara osams om speltiden för vi har bara en dator -suck o stön-
Ang: lvl 70 snubben. Bilden på han som lvl 70 kan ju vara redigerad. Jag tror dem inte förräns Blizzard kommenterar det.
en på våran alliance sida är nu i alla fall lvl 70. känns oxå för fort.. jag dingar 58 ikväll och kommer få börja spela bc imorgon om posten sköter sig.. annars blir det inte förens på MÅNDAG! jises det får ju inte hända då hinner jag ju bli lvl 60 :P o jag vill lvla i outland!!
förstår inte heller anledningen till att lvl upp till 70 på 28timmar.. O.o njut!! det ska jag göra och äntligen få spela med min sambo ordentligt!