Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
PJH
hmm, vet inte riktigt... men förbered dig på att det KAN vara väldigt beroendeframkallande
PJH att ha tid! ibörjan går det ganska snabbt du kommer upp till lvl 5-6 på en halvtimme
men när du kommer högre upp så kommer du behöva tid. en instance kan ta ca 1-3 timmar och om du raidar med en guild kan det ta längre men det är ju ganska långt borta om du inte ens börjatr
Testa dig fram. starta en gubbe av var klass på båda servarna nja kanske inte alla . det är väldig skillnad på horde och alliance.
Efter att ha gnällt på sambon i 1½ år (att han spelar för mkt och på dumma tider) om wow så har jag börjat spela igen (ja vad gör man inte för familjefriden...)
Märkligt vad beroendeframkallande det är *grr*
Sambon och jag var och bokade 2 ex av TBC idag, får hämta dem natten till den 16:e... Fler som kommer att köra med TBC eller kommer de flesta att köra orginal? Det trista med hela expantiongrejen är att vår guild delades, typ 50% kommer inte att köra TBC , men vad gör man...
Sambon har förbeställt TBC Collectors edition, själv kommer jag nog inte köpa den förräns jag kommit upp i level.. men om jag känner mig själv så blir det nog en TBC (vanlig) vid löning. Måste ju testa de nya raserna.
NK80:
vad é TBC Collectors edition? och vad skiljer den vanliga TBC från det?
jag ska göra en blood elf direkt jag har fixat det! *hihi*
Klaart att man ska köpa TBC
Mååste ju prova alla nya grejer..
Men tror inte att man kommer kunna spela de första veckorna, det kommer först och främst vara krabb med spelet, sen kommer det absolut att vara överbelastat som bara den..
TBC Collectors edition; Man får med WOW musmatta, spelet på cd-rom OCH DVD, behind the scene (exlusive fotage) dvd, Artbook, Ingame pet, poster, karta på Outland, 2 startpack för trading cardgame och en STOR märkvärdig kartong
Jag har ju redan spelat en blood elf :) hihi sambon fick en beta key till det så jag har fuskat lite.. så fort jag blir lvl 60 (om 6lvlar) så ska jag köpa TBC inte innan. kan ju ta ett tag innan jag går upp dom lvlarna
zachro:
hur var det att lira med en blood elf?
och beta key? va é det?