Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Ellskling -- min är en troll hunter -horde
men på tisdag kommer jag starta upp en ny men vet inte om jag ska spela med den på en gång. vill gärna komma upp till lvl 60 först det är mitt mål!
Är riktigt trött på att spela hunter är inte spec populär klass att ha med i en grupp. vet inte riktigt vad jag ska välja men tror det blir en mage igen (hade en förut blev lvl 36) Jag vill ha en klass som folk vill ha men som inte har allt för mkt ansvar som en präst eller warrior. jaja får se.. mage kan ju vara blood elf!!
Vad kan en blood elf vara ? Ska också göra en sån och frågan är ju om man ska göra en mage till
Vi spelar också här hemma, och ska såklart köpa varsitt TBC också. Båda kör mest på Thunderhorn, lite på Mazrigos ibland.
Huvudsakligen Horde - jag har en orc warrior och en troll shaman som mina mains och levlar låååångsamt - så blir det med små barn hemma!!
Min man har en lvl 60 druid och levlar upp flera olika alts samtidigt. Tyvärr är hans 60 på mitt konto så när han grindar BG:s får jag spela på min lilla mage som jag har på hans konto och det är inte så kul så då surfar jag eller gör något nyttigt
Jag ska köra en BE warlock, gillar warlocks men har inte riktigt orkat levla upp någon förbi 15 på hordesidan. Min man säger att han ska göra en paladin och vara störig i battlegrounds
Någon mer som tror att Blizzard plötsligt kommer att nerfa paladins KRAFTIGT när de har spelats på hordesidan ett tag? Jag är övertygad om att majoriteten av blizz styrelse spelar ally pallys...
Oh en ny WoW tråd! Hade helt missat! Nåja nu är jag här
Är också tjej och spelar WoW. Den lilla ovanligheten hemma hos oss är att sambon INTE spelar. Han spelar dock poker istället så han är ju också datanörd. Jag spelar på Al'Akir (pvp server) på horde sidan. Har en lvl 60 orc warrior, en lvl 60 troll shammy och en lvl 60 orc huntress.
Längtar också tills på tisdag. Jag kommer också såklart (som dem flesta antar jag) skapa en ny alt blood elf. Men ABSOLUT INTE en pally. *hatar* Testade en pally på en annan server och det var fruktansvärt tråkigt. Plus att som en tvättäkta hordegirl så hatar jag dem. Dem är en pina i bg's. Så funderar på en mage eller lock... men är inte säker än. Får se vad det blir. Just nu nojjar jag mest över att jag inte ska få spelet på tisdag (har förbeställt).
Aros: jag kan inte heller tänka mig att spela pally, jag har försökt men det är så vansinnigt tråkigt. Tyvärr är de ju så vansinnigt overpowered. Men min man gnuggar riktigt händerna vid tanken på att få spela pally och ge igen mot allysarna i BG, han säger hänfört att han ska vara riiiiktigt jobbig och springa runt med sin bubbla uppe och jäklas med alla.
Nej, jag ska spela warlock, det är kul!
Har ni sett de här:
www.cafepress.com/buy/wow/-/pv_design_details/pg_2/id_10797653/opt_/fpt____________CX_________K/c_0/
TygTiger: samma sak säger många i mitt guild "PAYBACK TIME!!". Kan knappast klandra dem.
Söta kläder... men föredrar att sätta andra horde- kläder p min son än en tröja med texten Orphan.
Hehehe paladins ja :))
dom är lustiga men ack så trista att spela!
när de blir för mkt för dom så är de juh bara att bubbla sig o hs:a
själv spelar jag gnome lock, NE priest och gnome rogue
blir jobbigt nu när allihop ska till 70!
Lite babykläder : www.jinx.com/scripts/products.asp
Jag har börjat spela efter att ha blankt vägrat i över ett år. Star Wars Galaxies var spelet för mig. Men sen ska ett gäng kompisar börja på lvl 1 som Blood Elves så då ville jag också hänga på. Det är roligt att spela med kompisarna.
Tills dess har jag värmt upp med min Tauren Warrior vid namn Koo =P
Men herrejösses tjejer, jag som försöker få sambon att sluta spela det där!
Jaha, så har man varit och hämtat kölapp inför natten... Sambon mer eller mindre krävde det... Ska bli kul att lira lite igen, frågan är bara VAD, kan inte bestämma mig om jag ska köra priest eller rouge...