• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • Ramonas
    Ocean WoW skrev 2007-02-14 09:47:36 följande:
    Mår nästan illa bara jag ser mitt inlägg ovan. Vafan tom mitt nick här på FL är Ocean WoW...Skadad eller?Bebisen är min räddning. Ps Nån på Magtheridon som vill ha ett par tusen guld och en miljard pots som jag aldrig mer kommer använda?
    Har en kar på den servern nu...
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Mar ia

Vilken server spelar alla på?

Jag spelar på Silvermoon.. Har en lvl 60 druid.

Tyvärr blir det inte mycket spelande nu när jag väntar mitt andra barn i mars men jag hoppas att jag kommer igång snart igen.

Jag älskar min lilla Teo
  • Hygea

Åh, jag skrev precis en ny tråd om detta.

Jag spelar horde på bloodsculp o zenedar.
    Sen har jag alliance men de spelar jag kanppt med..

Jag letar efter nån att spela med.
    Var snart 2 år sen jag spela sist o har precis börjat igen.

Jag lever för min dotter! ~ *Vecka 16, Bf 2007-08-07*
  • luull

dentarg - alians druller, rouge
    Neptulon- Horde warlock lvl60 min main, mage, Hunter, rouge
    nu när jag får skamliga förslag så säger jag bara att ta upp det med min partner som också spelar. fast ibland vill man säga att man inte kan snacka för man ska amma eller något annat som har med babyn att göra.

• Hygea

Nån som spelar på Zenedar eller bloodsculp?
    Har precis börjat med en ny på zenedar lvl 12. Om nån vill spela så är det bara att hojta till.

• Tygtiiger

Nix, Horde på Thunderhorn. Verkar vara en hel del Horde bland oss, kul!

Jag får inga skamliga förslag
    Men de kommentarer jag fått har jag oftast kunnat bita tillbaka med att jag är gift och har barn och man på servern Eller att hänvisa till att jag har en dum, grön, våldsbenägen ork med mailtrosor som main och gissa hur snäll man blir av mailtrosor? (Hon såg ut som om hon hade det ett tag, nu har hon ju plate )

• Legewiel

Tygtiger: Din orc låter inte som någon man vill jäklas med direkt! Egentligen kunde jag ju svara på sexistiska kommentarer: Tänder du ofta på kossor i kjol? du kanske borde tala med någon"
    (Har ju en female Tauren druid klädd i robes :P)

• Emjah

Jag har efter 1½ års speltid lagt ner WoW - det höll på att förstöra familjen totalt. Både jag och min sambo var väldigt aktiva och var ledare för ett väldigt stort helsvenskt gille.
    Vi anordnade även en IRL träff förra sommaren som var hur kul som helst.
    Det var otroligt roligt att träffa de människor man satt och snackade dag ut och dag in med i teamspeak.

Men nu är jag mättad.

Lycka till ni tjejer som fortfarande håller på =)

• LittleJezz86

jag spelar :D

Donnie 050216
  • Tygtiiger

Legewiel: den tycker jag att du ska köra med! Gör ett makro!

Nu ska jag spela lite för jag är trött!

• Hygea

Känns så dumt att spela när inte sambon gör det... Han bara suckar när han ser mig göra det. =/
    Dumma...

• Legewiel

Tygtiger: jag får väl göra det ^^ Har tagit det ganska lugnt med spelandet på sista tiden dock så har inte stött på så många knäppskallar på ett tag.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!