Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Jag spelar Horde på Ravencrest
äääntligen!! EPIC MOUNT!! hihi fast jag fick låna 100g av gubben för jag ville han den NU! hihi
GRATTIS Själv har jag cirka 300g kvar!
haha Epic mount e ju svin dyrt! visserligen köpte jag min för rätt länge sen.. Men sen skulle min kille ha en oxå.. Jag hade rätt mkt pengar o han hade väl 200g. Så snäll som man är fick han 600g så han kunde köpa sin.. Var ju till fördel för mig oxå,så slipper jag vänta på han hela tiden
Fast nu blir man ju lite sugen på flying mount
RedMe -- hehe.. igår när vi skulle questa ihop så var det jätte skönt att inte ligga 2mil bakom sambon hela tiden.. nu var jag framme i täten :)
köpte min mount för 90g + 540g raiding skill.
sambon har den svartröda raptorn från pvp som typ alla andra springer omkring med
Zahcro: Kör ni på Horde sidan?
RedMe -- japp horde ftw
ravencrest
Felicia6: Jag brukar spela med min präst Anoushka. Nej, inget guild för mig än. Än så länge räcker det med kompisarna som ger tips och råd och hjälper till då och då.
Har precis börjat spela tillsammans med sambon. Jag är nu en Dwarf Hunter Lvl 10 på Quel´thalas. Han har redan tröttnat på sin Dwarf palladin så idag börjar han nog att spela om.
Jag har lite svårt med alla nya ord. Har bara spelat Battlefield, Diablo II och Quake i lan tidigare. Då sitter ju alla så nära att man pratar med varandra hela tiden. Så alla dessa Guilder, Horder och alla förkortningar när folk pratar med mig i spelet förstår jag inte alltid. Ngn som har ett bra uppslagsverk?
Men jag lär mig nog snart hoppas jag, men jag hinner inte alltid se om ngn pratar med mig och jag vill ju inte vara otrevlig och inte svara.
Åååå vad jag är avis på er som kan spela f.n jag sitter på uppringt ett tag nu så jag håller på å få SPUNK. Vi håller på å flyttar så jag får inte in bredbandet förrän om 1 vecka 14 dgr dom var inte säker!! Men va fn det är väl bara å trycka på några knappar..
Spela lite för mig oxå så jag inte får för mkt abstinens
Jag är en Night elf Hunter lvl 20 på Burning Legion!! Min namne (dellan) :-P