• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • Tygtiiger

NK: kör din lock, de har gjort hemska saker med warriors, jag älskar min 48 warrior men hon är usel, jag funderar på att specca om henne till prot och faktiskt överleva då och då.

Svårt att hinna spela med någon reda med barn hemma, det blir någon timme då och då och inga instances, så just nu har jag rätt dålig utrustning också.

men jag ska levla upp min warlock (de är jätteroliga att spela) och min shammy också!!

• Aros
    Tygtiiger skrev 2007-01-22 14:26:20 följande:
    NK: kör din lock, de har gjort hemska saker med warriors,
    Kan bara instämma! Min warrior är numera en urkass tank, svårt att hålla aggro (trots full prot spec) och bara rent allmänt värdelös. Druider är bättre som tanks! Ok, inte om det är många targets som ska tankas samtidigt, men annars så... Skitirriterande. Kommer därför inte röra min warrior innan dem förbättrar dem igen, känns bara som slöseri med tid. Synd då hon trots allt är min main.
    Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Upia

Felicia6 : Jag är horde. Men jag är en riktig liten noob, har bara spelat i en månad =P

• Zahcro

OhBabylove -- så har min sambo och jag gjort med alla mina gubbar :P för han har alltid haft lvl 60's och jag har börjat om o om men nu är jag halvvägs till lvl 61.. fasen det är 460 000 xp till lvl 61!!! shiiiit. men det går snabbt o fasen vilka bra quest items man får.

NK80 -- TACK!!

• Felicia6

Upia, Åh jag är oxå horde Är du med i någon guild där? Och vad heter du i spelet?

• Ramonas

Jag ska börja spela till helgen... Det kommer att bli skoj, har ju sett nu ett par dar hur killen spelar så jag har ju blitt väldigt sugen...

Killen har TBC å har en BloodElf... Som han precis börjat med... Annars så har en en Human, palladin....

Stolt Faster till Tindra
  • Tvillingfarsa

min präst är lvl 61 men jag har knappt spelat han. Spelar mest min Draenei Paladin.

Gillar Draenei skarpt och tycker Blood Elf är klart överreklamerade, dock har dom grymma racials

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Earlyblaze

Ngn som spelar på Kazzak el Daggerspine? Har mina horde på Kazzak och min ally på Daggerspine.

Svar på tråden Worls of Warcraft!!