Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Zachro, japp njuta ska jag göra. Jag gjorde mig en nya char för 2 veckor sen, en warrior. Jag är snart lvl 23. Det går sakta men säkert. Jag kommer att dra upp denna char till lvl 60, det har jag bestämt. ska försöka spela varannan dag iaf (jobbar kväll varannan)
Jag spelar nog vidare (min Tauren female druid är halvvägs till 62 nu) men jag har inte bråttom att levla - varför det? Sen när man är 70 är det ju lika trist igen...
Skönt att jag har en jättebra guild och många vänner att spela med, gör bara det jag tycker är roligt
Jag är väldigt nöjd med att Blizz lagt in flera korta instancer, var så jobbigt med MC och BWL när hela kvällen gick åt... Den enklaste nya instance, Hellfire Ramparts, tar jag på mindre än 45 minuter med mina vänner
Grattis Zachro till dinget. Hoppas du fick bc idag.
Håller med, ramparts är perfekt. Hinner ta en instance då när sonen är på dagis (han är där 2h om dagen) eller på kvällen utan att det blir så supersent.
Blir nog inte mycket spelande för mig i helgen dock, sonen vaknade igår kväll och kräktes ner allt och lite tid. Japp, vinterkräksjukan. *ryser*
idag dingade jag 58!!! tog lite tidf för allt strulade.. nu ska jag spela TBC!! hihi
Gz Zachro!
Ikväll blir det spel för hela slanten, Start 20.00-00.00 eventuellt längre
Är det bara Neptulon som har massor av problem med lag och så? Känns som att servern bara åker ner hela tiden. :(
Fasiken.. har inget sug att spela idag..typiskt.
NK80 fy.. jag hatar när det händer. man har massor av tud att spela men så.. vill man inte. :P
jaja nu har jag questat lite fått två nya gröna prylar. IMBA! massor av agi yay. fick ett dagger förut så nu vill jag göra ett till quest där en till dagger finns.. fast jag vet inte om jag ska ha den.. kanske tar th sword istället.. *funderar*
svåra val! hehe
men just nu är servern nere precis när jag skulle använda fegin death mot 3 mobs så jag är säkert dör när servern kommer upp igen bleee
en till här
Fast jag har typ börjat spelat men en night elf lvl 19 i Magtheridon.
Fast jag är inte med i någon guild
Är lite besviken på TBC, är ungefär samma lir. Känns som en fattig expansion hittills. Men kanske blir bättre när man nårt lvl 70 o det blir nya end games... Just nu power lvlar alla eller spelar Bloodelf typ...