Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
oo va arg jag blir (himla ovanligt :P) Vi gjorde Hellfire ramparts. och den sista bossen vi gjorde droppade en as grym poleram!! o jag missade att dom visade den i chatten!!! så jag fick inte rolla *grr* sååå lessen.. fast shamanen rollade 95 så mina chanser att vinna den var små.
fy va lessen jag blev!!
Har spelat till och från. Hade en mage på allience - Doomhammer. Testade sen horde och blev kär. Så jag disenchantade mitt halvt fulla magister's-set och raderade magen. Spelar nu på horde när jag har tid över (inte alls ofta...). Har expansionen och ska göra mig en bloodelf mage när lusten faller på...
...sambon har 3 lvl 60's och powerlevlar en bloodelf rogue nu. Ser honom inte ofta
Är det nån mer än jag som har en aktiv gubbe på Quel´thalas
GZ Zachro till ding 60!
Jag har bestämt mig för att köra med fröken Sinsala, min warlock ett tag framöver. Fick för mig att hon var tråkig att spela med men fasiken, hon är ju skit kul!
Jag spelar ibland oxå snygga bloodelfs som kommit nu.. Tyckte Dreneierna såg lite skumma ut först, men så gjorde jag en tjej-char o hon vart ju snygg
Har ni börjat köra `burning crusade`?
jag spelade hysteriskt men slutade när bebisen kom i november förra året :) sålde kontot och är rätt nöjd som det är utan WoW, även om jag förstått att TBC är jätteroligt!
He he, börjar komma in i spelet mer o mer...men jag glider mest runt och tar upp drops.. för gubben min är lvl 60 o dödar allt i min väg är själv lvl 21 och har 30 guld
är det bra????
har egentligen oxå tagit en paus från spelet, var ju llätt beroende innan..Ens eget liv försvinner ju lite när man är så inne i WOW..Men har köpt The Burning Crusade o gjort två gubbar, men inte spelat så mkt ännu
Själv ligger`"BC" famför mig!! Suck
Har inte tid! Har inte ens installerat det!