• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • NK80

Upia, har också lirat SWG, vilken server var du på?

• Upia

NK80 : Jag spelade på Chilastra. Började som dancer/fencer, blev sedan carbineer/combat medic och sen till slut medic när NGE kom. Och du?

• Upia

NK80: Ja, just det, för Imperiet förståss =P

• Zahcro

nu är det inte långt kvar tills sambons tbc kommer i lådan.. men han har inte beställt ngt till mig ännu dumma sambo usch. va ska du med det till på tisdag du är ju inte ens lvl 60 då. sa han.
    *snyft* ville ju ha det i dag ialla fall även fast jag inte är 60..

• Marvelous
    Zahcro skrev 2007-01-16 08:55:09 följande:
    nu är det inte långt kvar tills sambons tbc kommer i lådan.. men han har inte beställt ngt till mig ännu dumma sambo usch. va ska du med det till på tisdag du är ju inte ens lvl 60 då. sa han.*snyft* ville ju ha det i dag ialla fall även fast jag inte är 60..
    Taskigt!!!!!!
    Puss i ljumsken!
  • Muckarn

kul med WOW är att uppåt 50% av spelarna är tjejer 0)

• Aros

Zachro: elakt av honom! Sno hans ex.

Är SUR! Har inte fått mitt tbc! Har nu avbeställt det och får åka in till stan istället och hoppas att jag hittar det där lite snabbt. Blä, hade ju hoppats på att slippa det.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
  • Tvillingfarsa
    Muckarn skrev 2007-01-16 12:21:51 följande:
    kul med WOW är att uppåt 50% av spelarna är tjejer 0)
    Nej men ca en fjärdedel. Detta kommer från Blizzard själva.
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Aros

Zachro: btw så kan du tala om för din kille att man faktiskt bara behöver vara lvl 58 för att komma in i outland. Vad är du för lvl nu? Kanske dags att börja powerlevla.

Sambon kom hem med spelet åt mig på sin fikarast! Har precis installerat det. *skuttar* Men hinner dessvärre inte spela förrän ikväll. Måste börja med middagen nu och sen åka och handla mat.

Aros - stolt mamma till ♥ Agaton ♥
Svar på tråden Worls of Warcraft!!