Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Oj glömde ju berätta vad o vem jag e-...
Jag har en Horde lvl 60 Taur Druid...restospeccad finns på Argent Dawn
Heter Sunsky...Finns i en Guild som heter The Plainrunner Tribe...en RP guild
Jag spelar också, dock inte så mycket nuförtiden, men så fort jag får tid!
Har en 60 mage på Argent Dawn, och sedan ett par alt's också. Om nån finns på Argent Dawn så adda gära Wilja till friendslist
Jag spelar också mest på kvällarna när min son Sover gott..
Spelar på Terenas..
vi verkar va rätt utsprida på servrarna..
jag har en lvl 59 night elf warrior på ragnaros, Nohra, lääänge sen jag spelade henne dock.
en lvl 48 night elf druid på stormreaver, Zia, spelar lite då o då
men den jag kör mest just nu är en lvl 29 night elf druid på Alonsus, Alvina
ja spelar oxå ibland men ja e inte beroende som vissa andra (syftar på maken som kan sitta uppe till kl 4 på nätterna och spela...). Har en präst som jag inte kommit längre än till lvl 33 med... och detta på snart ett år, så ja spelar sporadiskt men ja finns där iaf...
Men finns det någon som skulle vilja starta en char ifrån lvl 1 tillsammans med mig =D Vore jätte kul!
någon mer lvl 1 gubbe kommer jag inte starta. Ska ha en shaman sen när TBC kommer ut.. kanske.. fast då kommer jag nog satsa på att spela med min hunter. mitt mål är att nå lvl 60 innan 16 jan men det kommer nog bli svårt.. har 1 lvl kvar till mitt högsta lvl (46) har aldrig varit högre än det så det kommer bli en spännande period nu när jag börjar lvla upp hoppas hoppas på 60 snart..
jag har 7days played time!! o då bara kommit till lvl 45.. fast jag håller på med massor av grejer.. plockar blommor o så.. byter jobb hela tiden
hade först skinning och leatherwork men bytte till skinning300 o mining200. nu har jag herbalism o alchemy
det tar tid att byta hela tiden
vill du starta en ny char o få hjälp så får du gärna starta en på Ravencrest horde.. jag heter zahcro där han är lvl 45 troll hunter o så har jag en lvl 9 undead priest som heter Shaline
Hm... mitt nick är kanske lite avslöjande?
Har också spelat sedan Betan. Har varit extremt "hardcore" det senaste 1½ året i ett Skandinaviskt gille på Magtheridon (kört Naxxramas ofc). Spelar druid (resto) på alliance sidan.
Har en lvl 60 alt shaman på Genjuros också. (störd man blir av detta spelet alltså) ^^
Har en paus nu, har inte spelat på ca 5 veckor och vet inte om jag kommer börja lira lika mycket som förut igen. Med en bebbe i magen känns det som om man måste omprioritera sina hobbys. Ska jag vara ärlig så spelade jag så mycket förut att jag skäms för att berätta hur mycket... :S
Nä nu får vi putta upp denna tråd.. dom gammla är stängda.
Har äntligen kommit till lvl 50 och kört Mara 2 gånger snart lvl 51