Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
En massa blåa prylar säger du... om du inte behövde dem varför hamna dem hos dig? Du trycker väl "greed" om du inte behöver dem va? Eller bara trycker ned och är inte med på rollen över huvudtaget
....eller du kanske inte var i grp när du loota?
Kan ni hjälpa mig???
www.familjeliv.se/Forum-5-165/m17329875.html
snälla!!!
Jag trycker ALLTID på greed när jag inte behöver grejen i fråga.
Men om alla trycker greed och jag får högst roll så blir det ju jag som får grejerna iallafall =) Och man kan ju alltid sälja och få pengar.
Men vill man inte ha något ska man trycka X = pass
Greed = VILL GÄRNA HA
Need = Vill ha
Jag hatar vissa grupper som har så konstiga regler för det där systemet vissa har att alla ska needa på vissa saker o passa på andra man vet ju aldrig hur man ska göra men vanligaste är ju det normalaste need om man BEHÖVER greed om man VILL HA :-P
i ramparts gick jag misste om en SKIT bra poleram för på sista bossen så ska man loota en kista och jag missade den grejjen för det kom inte upp någon greed/need ruta utan en killa skrev i chatten vilka prylar som låg där så fick vi /random 100 rolla blä va arg jag var..
Den där jäkla polearmen har jag försökt fixa på min hunter ett tag.
tvillingfarsa -- grrr jag var där med min hunter!! jäklans va arg jag blev.. skällde i flera dagar på min sambo eftersom han var med i samma grupp och frågade inte om jag ville ha den.. annars så brukar vi alltid fråga.. "vill du ha denna?" menhan sa ignet.. *grr* fast warriorn som var med rollade 96 eller 97 så jag hade inte fått den ändå..
Man ska aldrig säga aldrig.
Vann en roll en gång då killen innan rolla 96 och jag rollar 98.
Då är man bra kaxig.