• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • Zahcro

Fidelis ad urnam -- ehm.. försökte hitta en trial version men hittade ingen. du får antingen leta efter en på www.wow-europe.com/en/ eller så får du helt enkelt köpa spelet. finns nog ganska billiga nya spel på tradera osv.

det kostar ca 100-120kr i månaden. vet inte exakt. På trial versionen får du provspela i ca 10 dagar men sen måste du betala för att utöka.

• Sammy06

Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips.

• Ramonas

Jag har precis börjat spela på  Quel´Thalas å e lvl 6 paladin... E det nån här som spelar där oxå??

Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Tvillingfarsa
    Ramonas skrev 2007-01-29 05:15:40 följande:
    Jag har precis börjat spela på  Quel´Thalas å e lvl 6 paladin... E det nån här som spelar där oxå??Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
    Nej, men på Lightnings Blade finns jag, min sambo och vårt helsvenska gille.
    Så dom som känner för att spela tillsammans med massa svenskar på alliance sidan kan ju alltid rolla en alt eller nåt på Lightnings Blade.
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande:
    Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips.
    Finns inte så värst mycke du kan köpa, Burning Crusade Collectors Edition om han inte redan har en sådan, och dom är nog numera i stort sett omöjliga att få tag i. Annars är ju en enkel present att köpa är ju gaming card.

Jag fick i julklapp av min brorsa ett gamning card som är 60 dagar betalt spelande.

Ett ord som saknades i ordlistan var ju kita.

kita = Nånting som är vanligt att mages och hunters gör. Hålla aggro på mobben och hålla den på avstånd ofta med någon form av sloweffect.
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Angeldog
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande:
    Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.
    Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.
    http://www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/

Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
  • Felicia6
    Finns ju oxå "statyer" i olika raser o former har jag sett.. Bla har jag sett en warlock och dom tycker jag är tuffa

Lr statyer är fel ord.. typ en "barbie" eller "ken", fast lite annorlunda ändå
  • Ramonas
    Angeldog skrev 2007-01-29 09:38:47 följande:
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande: Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips. Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
    Okej, vad roligt...

Nä nu ska jag börja spela så jag kommer upp i lvl....
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas

E det ingen som spelar ikväll???

E på Quel´Thalas...

• luull

Önskar jag han spela men har man en 3mån så har man.
    måste tränna lite , man gömmer så fort tror att jag stannade vid min worlock quest för mount lvl60 men har planreat in en spel kväll med barnvakt som sitter här när jag spelar

Svar på tråden Worls of Warcraft!!