Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Lvl 65 här... det går verkligen sakta, men man kissar ju inte i en spann bara för att få levla, liksom
Dingade 69 igår, bara 1 lvl kvar... med den charen.
usch nu är jag arg. satt o kolade när sambon spelade.. då började en person spamma i lfg chatten.. han kollade vilket lvl det var då såg jag att det var en guild medlem til min präst så jag loggade in med henne o han var fan alternativ GM alltså ranken under GM.. så jag fågade vem han var för om det hade varit GM med en ny gubbe så hade ju han känt igen mig.. fasen då började han va ilsk mot mig som frågade vem han var *grr* hoppas GM kan logga in snart. han ska få invita min hunter så jag kan kicka ut den lilla idioten.. sitta o spamma när man är alternativ Gm och vara tyken.. nä du..
jag var den första som joinade guilden och var den som gjorde att han kunde starta den så jag ligger på¨topplistan hos GM
kanske inget att vara arg över men lill killen skämmer ju ut hela guilden när han håller på så... *ggrrrr*
ossåååå omg lol... han har nu bestämt att deras första raid blir på lördag och dom ska åka till Ironforge och åka tåg!!! :-O
dom är ju för f*n lvl -20 han är lvl 14.. *suck*
varit lvl 70 ett bra tag nu, gick alldeles för enkelt. Hade inte ens gjort quests i netherstorm och knappt några i blades edge innan man dingade. Lite tråkigt att de skulle va så enkelt, bara göra dom quests som finns så blir man 70 efter 5 av 7 möjliga areas... känns som man borde fått gjort alla quests och sen kört lite instanser, man får iaf en massa pengar nu för dom sista questerna. Har ju nästan epic flight form pengarna klara
Ingen som spelar horde i Outland eller alliance i Spinebreaker? Vill ha sällskap
Har inte spelat på flera dagar.. måste ha sjukt mkt rested nu, gött!
Hej...här är en till spelare! Har en lvl 49 Nightelf warrior på Vashj.
Jag har en liten fråga...grejer som är soulboundade...kan man göra nåt åt det om man vill sälja? Enchanting?
om något är soulbound så är det vendor eller disenchant och sälja det du får på ah som gäller. Det är omöjligt att sälja grejen i sig till någon annan.
Spinebreaker övergav jag för länge sen.
Den servern var fylld med spanjorer på den tiden. Det var så jobbigt att dom prata
spanska i general chatten. Dom tom messade en på spanska, dom antog att man var spansk om man var på den servern. Spelade min karaktär till lvl 20 innan jag gav upp.
För övrigt så kör jag med två karaktärer och levlar dom parallelt. Min präst är lvl 64 och min hunter är lvl 63.