Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Heh gjorde Underbog i förrgår, vann en pryl med den fantastiska rollen 17. Var dessväre inget jag ville ha utan paladinjunk (greed roll). Men lite kul iallafall att vinna på så lågt.
är det inte dyrt? vad kostar det i månaden?
Men vadå "vill inte ha"??? Man vill väl alltid ha så man kan sälja och få pengar?
Får man fråga hur ofta ni wow-are spelar i veckan? Känner att jag spelar lite för mycket nu och vill dra ner på det. Hur mycket spelar ni och känner ni att ni har tid med familj och annat liv också?
odella -- nu har det blivit väldigt lite. spelar kanske max 2 timmar per dag. sambon spelar ca 6-10 timmar per dag.. :-O
Lobu -- kostar ca 100-120kr i mån vet inte exakt.
Vikingafrun -- haha om man inte har nån plats kvar ibagsen så får man passa
Tvillingfarsa -- jopp sånna gånger är skit roliga.. var i en grupp med två warriors den ena rollade först och fick 99 han skrevk ut "YEEEES!!!" o trodde han skulle få den.. Men så rollade den andra 100! *lol* skit kul ju.
Odella: spelar någon timme när sonen är på dagis, sen blir det några timmar på kvällen när han sover och allt är fixat här hemma. Sambon spelar poker på datorn bredvid så han har inte mycket att invända.
Nu har jag äntligen fått spela har nu en blod alv lvl20 hunter
innan jag fick barn spelade jag jätte mycket minst en timme om dan som mest ett dygn
men nu var det min första runda å spelat har jag gjort med pauser vad tredje timme
Okej nu börjar jag bli sur varför ska vissa i en grupp ha och ta allt dom kan samt skiter i att sammarbeta och springer runt åt egna håll så alla dör i slutet mm? Gah!! Blir tokig
*tar paus nått år från wow nu tror jag* inte bra för nerverna
Spelar oftast varannan dag och då blir det 2-3 timmar...Fast nu har jag inte spelat på FLERA dagar så idag ska jag spela lite iaf.