Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Legewiel - Fattar inte att du orkar.
De första 6 månaderna spelade jag på en annan server och jobbade som officer i ett stort gille. Gillet var ursprunglingen från SWG och hade över 200 medlemmar (ca 60 i WoW). Jag blev helt utbränd och var tillslut tvungen att sluta. Bla för att jag aldrig hade tid att själv spela (allt man gjorde var att grinda åt folk i gillet som en dagis mamma). Rerollade till slut och joinade ett gille som "vanlig medlem" och fick äntligen spela spelet. ALDRIG MER OFFICER!
Problemet var bara att jag inte fattade innan att de var super hardcore och jag slets snabbt in i hela den cirkusen.
Mitt råd skulle vara till dig att ta en brake, testa att levla på en annan server ett tag. Men eftersom det verkar vara "familje-gille" förstår jag att det är typ omöjligt. Men tänk på saken. Det är grymt skönt att ta "semester".
ps När jag började spela var en dröm att göra ett "tjej-gille" med endast twinks. Då man kunde ha sina små bebisar och köra lvl 19 och lvl 29 BG's. Helt oseriöst och bara för att det skulle vara så kul att fjanta runt och pvp:a, leta efter gear osv utan krav om pots och tider och all annan skräp ångest som kommer med "end gaming". Tänkt dig gillet: "U got pwned by Gurlz"
Det gillet skulle störa alla kaxiga fjortiskillar
Det skulle behövas nåt som störde alla kaxiga fjortiskillar för dom är på tok för många i detta spel.
Ocean... det var inte northstar legion på dragonmaw du va officer i? det var ett stort guild som ursprungligen kom från swg...
med en svensk tjej som officer, från stockholm (vilket jag precis såg att du va ifrån). Female tauren shaman, som grindade väldigt mycke hit å dit hehe..
Euphoric - Du slog huvudet på spiken. Northstar Legion var det! De var underbara !
Ska jag vara ärlig ångrar jag nu att jag drog, men jag hade inget val då jag hela tiden drogs tillbaka in i drama-världen.
Jag har flyttat min kossa till en annan server nu men har inte rört henne sedan jag levlade klart min Druid. Sambon gav bort sitt konto till en arbetskompis.
Du då? Spelar / spelade du på Dragonmaw?
haha, vi pratade om dig igår! Pratade om alla olika guilds vi vart i å nsl va en av favoriterna Kom inte ihåg vad din ko hette
Jag och min bror var med ett litet tag. Hade en rogue som hette Moridin och min bror en rogue som hette Sator. Vi var med på allra första MC runen som va en enda lag-fest hehe.
Kort efter det var jag tvungen att sluta spela helt, pga rl problem och när jag kom tillbaka var nsl mergat med något annat guild tror jag så vi re-rollade.
Fan va världen e liten haha
Jag va först i guildet med att skaffa epic mount också Jag har alltid varit en duktig grindare hehe
Är på server Agamaggan(?!,någon mer? är inte så insatt, men det är kul att spela ibland... men högst att man är 1-2 personer, inte dessa grupper...då lägger jag nog av...att förlita sig på nån annan är inte lätt
Jag och gubben ska ev spela lite (hahaha ) i helgen!!!!
*****invalid target********
Tack alla som har svarat! Jag ska dra ner mitt spelande till 2 timmar om dagen och inte 4 som jag sitter nu... Tycker det verkar bättre.
Ska aldrig berätta att jag är tjej igen för några spelare >:( Var i ramparts igår som tank och gjorde mitt jobb (är fury+arms speccad) och i mitten av allt frågar nån om vi alla är tjejer eller killar och jag svarar. Och sekunderna efter börjar 2 av dem skriva en massa skit i whisper (alltså skamliga förslag och annat skit) så jag drog därifrån. Usch så irriterande :(