• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • NK80

Vikingafru, soulbound kan du inte sälja.. förutom till npc'er då.

Mamma till Colin ♥
  • Vikingafrun

Tråkigt. Har en massa "blåa-prylar" som jag borde kunna få massor för på auktionen. Men så fort jag lootade så blev de soulboundade.

• Vikingafrun

Förrästen...det finns ju så enormt mycket förkortningar i WOW som man inte vet hälften av vad det betyder. Kan inte TS skriva ner några och förklara vad de betyder. Jag tycker det är jobbigt att fråga när man är mitt inne i en instans och inte fattar vad de andra snackar om.

• Euphoric

Det kallas "Bind on pickup". Grejen blir då soulbound direkt du tar den. Till skillnad mot "Bind on equip" som betyder att den blir bound när du faktiskt använder den.

Bind on pickup är det oftast i instanser, och oftast det som bossarna droppar. De e väl för att man ska va tvungen att göra instanserna själv å inte bara köpa allt man behöver på ah typ

• Euphoric

kolla post 163 i den här tråden för en ordlista

• Vikingafrun

Ok. Ja det är i instanser som de har droppat mina grejer. Så då får jag sälja det i en vanlig "affär" då.

• Vikingafrun

Aha =) Jag hade inte läst hela tråden!

• Euphoric

finns 2 länkar till i posterna däromkring om det är nå mer förkortningar du inte kan.

• Saliro

här är en till som spelar wow på terenas har just nu en level 64 snatr 65 druid=) har även en mage på 67 snart 68=)
    men har svårt att få tiden att räcka till har den regelen spela bara när min dotter sover=)

• DecemberLove

Har inte märkt av någon spanska
    Stöter dessutom mest på engelskmän och skottar

Svar på tråden Worls of Warcraft!!