Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
decemberlove -- vet precis hur det känns!!! *tröstar*
Såna kan va roliga ibland. Hade ett par med i en instance för nån vecka sen som inte verkade veta ett dugg vad dom höll på med och hur deras klass fungerade. Visade sig sen att dom nyligen köpt sina fina lvl 70 på ebay ;) även om dom sa att dom tagit över konton från vänner.
Men kul va de när huntern sköt multishot på allt å alla å dog om å om igen å warlocken dottade varenda mob å dog om å om igen hehe
Någon dag senare fick vi med en Paladin som hette "Coolgirl". Som inte riktigt visste vad som skulle göras och som troligen inte va så gammal men i grunden va h*n snäll så dagen efter duoade vi epic mount quest åt h*n i scholo hehe.
Därför HATAR jag randomgrupper och kör så långt det bara går tillsammans med min guild i instanser och så..
Jag kör ju en tank, men är rätt säker på att jag spelat den lite fel. Har tvåhandssvärd och sånt (som jag hört att en tank INTE ska ha). Men men...iallafall. Har nog satt poängerna lite fel också. Vart nånstans får man tips på hur man ska bygga upp sin karaktär? Finns det sidor (gärna på svenska) där allt sånt står?
Vikingafrun: tanka gör du bäst med en enhandare plus sköld. Men använd 2 handssvärdet när du gör quests och sånt själv. Enklast är att vara fury medans man lvlar upp.
vikingafrun. kolla in warriorforumen på www.wow-europe.com - där kan du hitta en bra tanktråd och en hel del råd om olika builds etc.
forums.wow-europe.com/thread.html&sid=1
Jag vet tyvärr ingen svensk sida
Odella: vi spelar i princip istället för tv. Jag kör när sonen sover på kvällen, i snitt ett par timmar om dagen, men det blir inte varje kväll utan kanske 2 - 4 timmar 4 ggr i veckan. Nu är sonen så stor att han ibland kräver att få "titta på trollen" - han gillar särskilt taurens som kallas kossatroll, men då springer vi mest runt så att han får trycka på "space-knappen" så att trollen hoppar.
Jag tycker det är en bra regel att spela när sonen sover, så stjäl det inte tid från honom.
www.worldofwar.se/
skit bra SVENSK sida.. många olika forum bla klass forum. hunter/mage/warlock/warrior osv.
www.worldofwar.se/talents/talents.php
talent calulator till warrior..
Tyg Tiger -- Ja det är en bra regel, att bara spela när barnen sover.. Hoppas att min sambo gör så sen när han flyttar. Jag kan spela på dagen när barnen är vakna men behöver dom hjälp eller om ngt händer så släpper jag allt och går ifrån dör min gubbe så gör den det. thats It.. det är inte blodigt allvar :P faktiskt
Nu spelar jag upp en paladin när barnen är vakna för den behöver jag inte ha full kontroll på hela tiden. lite skillnad från min snart lvl 65 hunter med miljoner av alliance omkring en
Jag spelar varje dag. Å jag sitter hela dagen, förutom pauser med mat, vänner å tv å sånt... Men jag håller stenhårt på mina tider, jag går å lägger mig runt 23.. Så efter det så spelar inte jag...
Självklart så måste jag ta pus, annars går det inte. Har tatt en paus nu på tre timmar snart å ska ta en paus igen på två timmar å sen ska jag spela en timme innan det e dags för sängen...