Worls of Warcraft!!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!
Jag och mitt helsvenska gille finns på Lightnings Blade på alliance sidan
Har funderat på att öppna upp mitt gille (som enbart består av rl vänner) för allmänheten och bara acceptera folk som spelar "casual". Folk med familj osv å sen köra mer avslappnat utan massa elitist-tänkande osv osv. Där man har lite förstående för att folk ibland måste byta en blöja hehe
men får se hur de blir med det, kanske blir så mycke jobb att hela casual grejen försvinner (för mig åtminstone).
Finns på Xavius iaf, och är helt plötsligt en overpowered druid.
Euphoric, vi hade oxå enbart rl vänner från början, men det blev lite lite folk till slut då vi skulle köra mc och så.. Vi var en del men ingen var inne alla ggr det var mc så att säga
Så vi var tvugna att ta in lite mer folk, så nu har vi en del från hela sverige, och dom brukar försöka komma till sommarträffen oxå
Men det är väldigt skönt att kunna "känna" alla o träffa alla, det gör det hela lite mer roligt tycker jag
Jo ska man in i såna instanser så krävs de ju lite folk. Vi har mest koncentrerat oss på pvp dock och har väl vart med i dom stora pvp-gillena på servern, men även dom kräver lite för mycket av en när man ska försöka ha ett liv vid sidan om.
Men det skulle vara roligt att prova på pve sidan av spelet också. Då krävs det lite mer folk så får se om vi öppnar upp. Dom flesta i gillet nu har ända upp till naxx erfarenhet så borde inte vara några problem att leda sådant.
Men känslan av att kunna använda /g som /p slår mycket, det kommer man inte kunna om man öppnar upp
jag tyckte de va väldigt jobbigt att komma igång att lvla igen efter att man varit 60 så lång tid...
de är väldigt skönt att man är med i en guild så man har mkt folk att questa med och göra olika instanser..
Igår gjorde jag min första dungeon....
Hej! jag tänkte börja spela lite WOW online...men var går man in osv...är nybörjare? nån som kan förklara lite?!
lvl. 64 lvlar skit sakta men fasen har verkligen ingen lust.. gjorde underbög häromkvällen med en paladin som healade (jag är horde) fan va bra healing han hade!!
äntlien pala-heals!!
annars så hatar jag paladiner med deras jäkla bubbla men i samma grupp är dom bra!