• Extremebettygirl

Worls of Warcraft!!

Någon mer tjej som spelar WoW =) ??!

• Svar på tråden Worls of Warcraft!!
  • Ramonas
    Angeldog skrev 2007-01-29 09:38:47 följande:
    Sammy06 skrev 2007-01-29 00:30:02 följande: Ni som kan och vet lite,skulle vilja köpa något WoW-inspirerat till min sambo i present,vad rekomenderar ni?Han är ganska inbiten spelare har precis blivit 70.Blir jätteglad om jag får lite tips. Jag vet att min sambo hittade ngn sida där det finns speciella tangentbord för WoW.Jag tror att det var den här länken. lite kul men onödigt kanske.www.zboard.com/experience/worldofwarcraft/Ramonas: Jag och min sambo har bara spelat 1 vecka nu men vi spelar på Quel´Thalas båda två. Vi har flera kompisar som också gör det men de är nästan alla Lvl 60 eller 70. Så där har vi lite att ta igen. Jag är Dwarf hunter(Angeldog) Lvl 13(tror jag) och sambon har börjat om och är nu gnom warlock(Hadezzii) Lvl 9.
    Vad heter ni då??
    Jag heter Zyfox...
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Angeldog

Vi heter Angeldog och Hadezzii. Tyvärr tror jag inte att vi kommer kunna spela ikväll. Svärföräldrarna kommer och de måste alltid sova över. Just nu har vi tagit oss till stormvind men jag vill att vi ska ta oss tillbaka till ironforge oc fortsätta med en del Quests där.

• Zahcro

Min hunter heter Zahcro och finns på Ravencrest han är nu lvl 63!

• NK80

Snaaaart lvl 30 med min warlock. Shit vad trögt det går när man spelar ca. varannandag.

• Smillaprilla

Hej! Här har ni en till inbiten WoW-spelare, är just nu en level 31 warrior(smillis)på Alonsus. Fast jag har hååård abstinens eftersom vi hade datakrasch i helgen och inte kan spela förrän min man fixat till allt med datan, förhoppningsvis i helgen!!!

• Zahcro

bläee har tappat inspirationen till att spela.. får se om jag ska spela i kväll nu ska jag vila för emilia har sommnat

• NK80

Zachro, gillar inte när det händer... som du vet (skrev det härom veckan..) Passa på att hitta på ngt annat den tiden (lätt eller hur...)

Mamma till Colin ♥
  • NK80

Äntligen lvl 30! Cool

Mamma till Colin ♥
  • DecemberLove

Jag spelar!! Kul att hitta en tråd

Några soms pelar på Spinebreaker?
     Är en lvl 26 gnome warlock

• DecemberLove

Tänkte börja en ny, nån som som vill spela ihop eller flera? Göra en grupp och rensam järnet

Svar på tråden Worls of Warcraft!!