• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

nu jäv... är jag laddad. Hornen har börjat växa. Syns snart.

• swartling

min svärfar kommer med så vi blir nog 8 st då har vi avbytare

• Patrik72

fick ett avhopp så det lutar åt 7 st

• teller

Jag kommer.

Sambon är hemma över helgen (som det ser ut just nu iallafall).

Är LADDAD upp över öronen , ikväll är jag giftig...
    Håll i Er grabbar , ikväll kommer ni att bli UPPSNURRADE...
    Nu kommer jag... ska bara hämta klubban i garaget. Kyler ner den inför kvällen , för den kommer att gå HET.....

• swartling

Snyft fick sitta på bb och vänta på läkaren i 2 timmar jätte kul GråterGråterSkrikandes
    hoppas att ni hadde det kul i kväll jag satt på bb och Albin som komm från Strängnäs
    hamnade i polis kontroll och fick flygande bes på bilen sen när han komm till wm data så hadde ni gått in  Skrikandes 
    Så båda vi hadde en jätte rolig fredag 

Jag får jaga er någon annan dag

• teller

Hallå grabbar !

Innebandyn : Vi var 4 st. Jag sprang som bara den (i 5 min).
    Jag är precis slut. Det värker precis överallt , mest i ryggen. Min klubba är nog för kort eller så är jag för lång (1.93).

Hur som helst. Nästa fredag hoppas jag på att fler har möjlighet att ställa upp.

Swartling : Hoppas att allt är som det ska med Er.
    Inget vidare att sitta och vänta på läkaren. Vi fick oxå vänta sist vi var uppe i onsdags. Vi kom in vid 14 och fick träffa läkaren vid 23.

Ha det så bra.... vi ses

• Patrik72

min kropp säger aldrig mera nån fysisk aktivitet.hehe

den värker i hela kroppen men kul var det hoppas på fler nästa fredag.swartling inte kul alls o vänta på farbror doktor så länge...men kämpade gjorde vi robin tog ut sig så att han var tvungen att besöka fabror ulrik under en paus.

• Wedde

God förmiddag grabbar. Jag måste erkänna att jag känner mig oförskämt pigg, lite stel i höfterna. Dock, jag vet att min kropp kommer att säga ifrån imorgon.
    Swartling: Hoppas att allt är bra med er. Faan va tråkigt att vi hann gå in innan Albin kommit. Vi måste nog bjuda på varandras mobilnummer så vi kan nå varandra. Nu ska jag ta mig lite frukost. Hörs senare.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna