• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

Jag har ont i lederna idag o vet att det ej kommer att vara bättre imorgon hehe.min 2,5 åring spyr här hemma så det ärt ingen höjdare.

• Wedde

De lätta stegen som jag hade i morse ändras mer o mer till en gammal gubbes gång, VAR ÄR RULLATORN. Glömde säga att min luftstupe känns som en blodig massa.
    Nu hoppas jag att vi är på gång inom de närmaste dagarna, Tess har haft ett antal riktigt ordentliga körare i magen nu på morgonen. Ska ut med hunden nu, måste få igång benen. Ha de´

• teller

Lycka till nu Wedde och hälsa "solrosen" från mig. Håller tummarna för Er denna vecka.

Hur gick det med hästen ?? Bara bra får jag hoppas...

• swartling

lever ni i dag Glad 
    själv har man tagigt o städat i garaget det var behöviligt det kan jag säga

kollade lite på nätet på ett flygplan

ser roliga ut och för ca 400kr  st  ha det  så höres vi .Och byta mobilnummer låter kanon
  • Wedde

Planen kostar 299 på Hobbex och är skitroliga att flyga med , köpte en till Marcus. finns många trimningstips på nätet. Vi kan flyga med dessa i gympahallen, blir helt perfekt

• Wedde

Hej igen, Hoppas att det inte är falskt alarm men vi drar nog snart upp till FL, för nu har Tess ordentliga körare var 6-10 min. Vi ska bara ut till hästen först och medicinera honom. Jag håller er uppdaterade. Ha en trevlig kväll.
    Swartling: jag messar dig om något händer så kan du föra det vidare. Ha de´igen

• swartling

Det låter bra, messa på Wedde och lycka till uppe på fl. Vi håller tummarna här hemma Skrattande

• teller

"Vi måste byta nummer..."

Den som vill delge sitt mobilnr. skickar det till mig på min inbox senast torsdag kl 16.00 så kommer en telefonlista att skickas ut på torsdag kväll till er inbox.

• swartling

teller du har mitt nummer nu i inboxsen  

ha det bra nu så höres vi av

• Wedde

Tja, fan va lugnt det blev ett tag, men nu börjar det igen. Lite jobbigt med ovissheten. Vi ska ta och lägga oss nu för att samla krafter (jag tror och hoppas att vi får åka in i natt). Om inte så kan det inte vara så värst långt kvar nu. Mobilnummer kommer Teller.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna