• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Jag ska försöka hinna med en sväng in till jobbet idag å kolla om det finns en tid nån lördag.
    Nu ska jag försöka få upp tanten ur sängen och gå på en promenad med hunden, så kanske hon får ännu ondare. Tittar in lite senare. Ha de´

• Wedde

Teller: jag har helt glömt bort att fråga hur det gått med badrummet. Är det klart? Tvättstugan är nästan klar, väntar bara på att Silvan ska få in rätt bänkskivor. Inget nytt på "sladd"-fronten, Tess har lika jä... ont, så vi åker upp runt 19 efter söndagsmiddagen oavsett vad BM säger.

• swartling

Tänkte höra om intresse att ta och åka pulka/ bob i vilsta och grilla
    nästa lörag se om vi kan få med mamma gruppen vad tror ni om det ??

Om det fins mågån snö kvar då :-P

• jompabompa

Jag och frugan(max o my)+ungar är på beroende när jag jobbar på fm men sen är det lugnt

• Wedde

Hej gänget. Nu var vi hjärtligt välkomna upp till FL. Vi åker nu på studs. Ha en härlig kväll.

• swartling

lycka till wedde uppe på FL 

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna