• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Go kväll. Tack för supporten. Vi är hemma nu. Det var inget falskt alarm. Tess är i öppningsfasen, öppen dryga centimetern. Så nu kan det gå fort eller ta en vecka till, haha, skitkul. Nåja, nu vet man att det är på G och det är skönt. tror jag ska parkera bilen på kontoret, undrar om det är populärt??
    Ang. lördag, självklart är vi med, tyvärr utan ungar men jag har barnasinnet kvar och pulkarace är inte helt fel. Grillkorv är inte helt fel heller. Nu ska jag ta en kvällsmacka, ja jag vet att det inte är bra för figuren men jag är hungrig, sen blir det sängen. Ska upp 04,00. Ha de´

• swartling

Wedde: skönt att det är på G nu och härligt att gå upp 04.00!!!

Barn är inget måste för att få åka pulka, med lite barnasinne som Wedde påpekade kommer man långt

För att underlätta lista på vem som kommer och inte så överlät jag det till tjejorna .

Jag kan eventuellt fixa fram lite extra stjärtlappar om nån saknar hehe

• Wedde

God morgon alla. Natten har varit lugn, sovit som en gris. Eftersom det planeras en pulkadag nu på lördag så kollar jag om hallen är ledigt nästa lördag för lite RC-flyg. Blir det för nära i tiden, ni kanske vill avvakta inköp av ett flygplan. Nu ska jag jobba utav he...., ska vara ledig imorgon, servicedax för bilen. Tittar in under dagen . Ha en bra dag alla.

• skrothandlare

Efter som jag e lite ny här och så så vilka e ni alla då???

• NiklasG

Jag är gift med Annakay här på FL

Nyblivien pappa i augusti, Molly "fyller" 6 månader på söndag.

• NiklasG

RC Flyg verkar skoj..

Funderar på att skaffa ett plan och delta

• Wedde

skrothandlare: jag är sambo med Solrosarna här på FL. Vi väntar vårt första gemensamma barn vilken dag som helst.
    NiklasG: tycker absolut att du ska inhandla ett plan, som jag skrev i ett tidigare inlägg: KÖP INGA BILLIGA BATTERIER, det blir dålig kräm i planets acc.

• teller

Tjenare Grabbar !

Idag var det återbesök på förlossningen. Vi hade ju bara permis över helgen...

Nya prover , CTG kurvor osv.
    Läkaren ville oxå göra ett ultraljud igen. Bara för att kolla att allt stod rätt till. Det gjorde det. Sedan var han nyfiken på vilket kön det var på bebisen. Den som inte vill se tittar i taket , sa han. Malin tittade i taket och jag blev ett med skärmen. Nu har jag min chans tänkte jag. Tror ni att jag såg något ??? Nej ! Det var väl ett kön i jätteformat på skärmen , men jag hade inte en susning att se vad det kunde vara.

Jag frågade läkaren efteråt om han såg vad det skulle bli. Det gjorde han. Men han berättade inte vad det var.... Jag får hålla mig till tåls ett par veckor till med andra ord.

Det är vad som har hänt idag. Imorgon tar vi nya tag på jobbet och på onsdag är det återbesök igen på förlossningen.

Vem jag är : Fredrik heter jag och är sambo med mimmis74 här på FL.

- Jag kommer att snurra upp swartling på läktaren på fredag -
  • swartling

Hej skrothandlarn
    Jag är 29 år och jag är gift med (amswart)här på FL  och vi väntar vårat andra  gemensamma barn.
    Och jag är bil o motor tokig eller tokig på motorer o bilar
    rc bilar flyg  bilsterio styling mmmmmm. Man kan säga att jag
    är ganska motorskadad galen kille
    men en kul kille har jag hört Räcka ut tungan

• Patrik72

nja kul vet jag inte om du är hihihi

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna