• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • NiklasG

Tyckte vädret var tillräckligt bra för att flyga lite.
    Men när planet kom lite högre upp än i hallen så räckte visst inte farten till. Vinden tog planet till en granne långt bort på nästa gata :-O fick pulsa i snön för att hämta det.

Längtar till hallen igen

• skrothandlare

hallojsan har ni alla haf det kuligt i helgen?? hur länge ska man behöva vara sjuk??? måste jö nästan ta slut snart ska jö jobba imorgon.. dom saknar mig på jobbet =)

• swartling
    www.klubbkompis.se/webshop

det var där jag köpte min helikopter  skriver mer senare ha det nu gubbar
    wedde hur går det där hemma har det kommigt någon ailienGlad
  • Iggy 82a

NiklasG, dom sålde det förut på www.umearc.se för några tusenlappar, 2500 - 3000:- tror jag. Inget nybörjar plan direkt.

Jag fixade ett landningsställ till mitt lilla plan, det for igenom vardagsrummet och lyfte strax innan hallen och flög sedan in i ytterdörren.

• Wedde

morn boys. inget i helgen heller. nu siktar jag(vi) in oss på lördag kl.14, efter flygningen,haha. det är jävligt frustrerande att bara vänta. Var upp på FL igår kväll för att kolla en ev. vattenavgång men det var det inte. ha de´bra idag. tittar in lite senare.

• swartling

Fasen wedde vill inte lillen komma ut o leka ? Fundersam

vilken krasch man gjorde i går Räcka ut tungan med helikoptern ett litet glapp i dosan
    gjorde att den föll ca 5/6 meter rätt ner i backen pang sa det bara .
    Så nu ska man bygga landnings ställ Gråter 

nä nu är det inte långt kvar tills man ska jobba Ledsen

• NiklasG

Tråkigt med kraschen swartling..

Men så kan det gå... Svävade iväg med planet igår så att jag fick pulsa i snön mellan husen. Men det var det värt Fick ju flyga nån minut iaf innan vinden såg till att planet inte gick att vända :-O

Är det inte lördag snart?

• Pappa Elvkvist

Tjabba heter daniel... Är man välkommen här lr??? ;)
    Ska ha barn i slutet på maj början på juni där omkring..

• teller

Du är så välkommen , vi tar emot alla som vill vara med i vår gemenskap....
    Skickar ut en uppdatering på telelistan på fredag.
    Ha det så bra.

PS. Blir det någon innebandy på fredag eller ?? Känner att jag har lite spring i benen....Flört

Elsas pappa
Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna