• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Tjohej! Nu är man svettig, värmer upp inför morgondagen med lite snöskottning, underbart med blötsnö . Har skottat ur all snö ur poolen så att den inte knäcks. Ingen "alien" än, men det trycker tydligen på ordentligt nu. Men utgången kan vänta tills vi flygit färdigt, tycker jag.
    NU är det dags för mig att brottas med "snabeldraken" (dammsugaren), skitkul. Jäv... hund- och katthår. Ha de´ett tag, tittar in lite senare.

• Iggy 82a

Oj då, då kanske det blir bebis alldeles snart!=)
    Hittade Klubban så nu kan jag springa efter bollen i 10 sek innan jag blir utmattad.
    Är det hyfsat väder imorron så ska jag provflyga mini planet utanför jobbet.

• Wedde

Tja! Någon som hört från Teller? Har de fått komma hem än?. Nu ska jag ut med hunden en sista gång innan sängen. Nattinatt.

• Iggy 82a

Jag jobbar på Torshälla Modellsnickeri, där jobbar jag med mina fyra chefer som äger och driver företaget sedan två år då dom köpte det av den förre ägaren.
    Kan låta jobbigt med fyra chefer, men vi var tidigare jobbarkompisar och dom är toppen som "chefer".

• swartling

bandy bandy hehe nu går man och väntar på nya leksaken hihiGlad
    natti natt alla gubbar så höres i morgon

• Iggy 82a

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter+micke
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge+Björn
    4. iggy

• teller

Jag kommer !!!! (på innebandyn alltså).

* * * * *
  • swartling

Fasen gubbar har tråden gåt och döt bandy om en timme
    Wedde har det hänt något med ailien Förvånad

• NiklasG

Virre, dator och tv. Dotter i pyjamas så gosig så..

Laddar inför flygningen. Har läst aftonbladet för många år sen att många piloter flyger fulla. Lovar att jag inte ska vara bakis i morgon

Hollåj Teller! Länge sedan du var i tråden!! Allt väl hoppas jag?

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna