• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Go kväll alla. Sista inlägget av mig innan natti natt.
    Iggy: Det är samma hall. Vet du var gamla Fortifikations Verket låg förut? Mitt emot klubb BLÅ eller vad det nu hette, Billy Boy´s pizza. WM-Data har bl.a sina kontor där nu. Ingången är i hörnet mot City akuten. Nu blev det komplicerat , hjälp mig någon. Nä, ut med hunden nu o sen i säng. Ha de´grabbar så hörs vi i morgon.

• Patrik72

4 vägs korsningen efter city vårdcentral.vi möts i hörnet där vi står där runt 18.45 vi går ej att missa 7-8 st gubbar som tror att vi kan spela innebandy haha jag är bland dom hehe

• swartling

hej på er gubbar en dag till sen är det ledigt

hittade en sak på nätet som jag har bestält kolla på länken http://www.klubbkompis.se/webshop/   kolla på radiostyrt och sen helikoptrar och Flybumblebee
    natti natt

• swartling

ang öldrickat kan vi väl prata om det i bastun efter bandyn eller vad tycker ni ??

• Wedde

Go morgon gubbs. Här är en annan schysst sida för oss med barnasinnet kvar www.coolstuff.se . Nu väntar 9h hårt jobbet. Ha de´så länge.

• swartling

va bara 9 timmar jag sitter nu o laddar inför 12 timmars jobb Fundersam
    nä vad trött jag vart nu ha det nu så höres vi senare
    wedde vågar du åka till jobbet ?? hoppas att den vill komma ut snart och kolla på fassan o mossan håller tumen ha det

• NiklasG

Flygplan inhandlat...
    Men kunde inte motstå den där extra hundralappen för det större planet

Hobbex hade tillbud på batterier så det bidde det också. 2500mAh duger dem?

Har en uppsättning från Classeolsson tidigare och dem har varit kanon!! Har haft dem i dyklampan och varit mycket nöjd med dem. Nu får jag se om jag blir lika nöjd med Hobbexbatterierna som kostade 89:- för ett fyrpack jämfört med 139:- hos Classe.

Provflygit lite på gatan, gisses va svårt! Men kul!!

• Iggy 82a

Kanske ska skriva något i inlägget också!

Tackar, då vet jag precis var det ligger, så då kommer jag farande i min vilda gula ford 75:a. Själv har jag inte fått för mig att jag kan spela innebandy, jag kan inte alls, men klubban har jag gömt för mig själv någonstans så nu är det bäst att jag letar fram den!

• NiklasG

Hmm kanske skulle ha skrivit som det var istället.

Jag har varit ute på gatan och krashat!!

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna