• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Believer, jag tror jag fått en höjning på 150-200 kr och maken har fått lika mycket.

Lättja, jo jag vet att det är det dom blåa är ute efter men nu när varken jag eller maken jobbar 100% så känns det som om vi behöver varenda krona vi kan få. Synd!

Magda, ska du inte försöka få remiss till en sjukgymnast eller liknande. Kanske sånt där bälte kan vara något för dig?

Kickan, hcg öker ju för varje dag så det borde bli starkare och starkare. Jag väntade 4 dagar innan jag testade igen och då fick jag ett mycket starkare test

• MagdaA

Dulia: var till sjukgymnast när jag väntade Ebba, men det finns nte så mycket dom kan göra. Jag har bälte, 2 faktist! Hade ett när jag var ledig och ett på jobbet. Vill inte gå å lukta ko jämt... Har dom kvar, men jag tror inte det behövs än, har inte fått den där "falla isär" känslan än.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Ingen annan än jag här som är med i Handels?

• Hannnas

**mufflar in o erkänner att jag varken är med i a-kassa eller facket**

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84
    Lättja: Min kompis!

Själv är jag studerandemedlem i Lärarförbundet, inget mer. Vet inte ens om jag ska vara med i facket när jag börjar jobba... tycker i många fall att det räcker med a-kassan.
    Stanna där du är!
  • MrsMurphy

Jag funderar snarare att skita i a-kassan om nåt ska vara nödvändigt att vara utan... Fundersam 

• Dulia

Magda, ok. Den där falla isär-känslan börjar jag få

• MagdaA

Dulia: aj då! inte roligt. har du nått bälte?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Jag är med i SIF.

Usch vad min mage mullrar och bubblar och beter sig. Jäkla pannbiffar (har jag kommit fram till att det var, inte grönsakerna).

Svar på tråden Pladdertråden!