• MagdaA

Pladdertråden!

Alltså, jag brukar inte ha dåligt minne! Men nu har det verkligen hänt nått! Ringde frissan för att boka tid. Är en rätt stor salong med flers frisörer. Vill ju gå till hon som jag brukar gå hos, men jag kunde inte komma på namnet! Förvånad Jag brukar ALDRIG glömma namn! Fick förklra hur hon såg ut...då visste hon i telefon vem det var... Sen frågade hon vad jag hade för tel nr, för att hitta mig i kundregistert....öhhh.....hmmm...   Fundersam Höll inte på å komma på vårat hem nr! Knas! Bokade iaf en tid, men sen när jag lagt på så kom jag på att det nog inte passar nå bra... får ringa och boka om, en annan dag. Pinsamt å ringa igen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

JUSTer: Lenas Frisörer, Diana heter hon. Hur så?

• MagdaA

Hoppas Ola Salo hittar nå andra kläder till i morgon!

• MagdaA

Hanna: alltså. jag har aldrig klarat av den karln, å med dom kläderna han hade, eller INTE hade, på delfinalen...*suck*

• MagdaA

Hanna: funkar mycket bättre. Men tyvärr så ser jag honom framför mig direkt när jag hör låten. Lite synd. Hade jag hört låten UTAN att se honom innan så hade det nog gått bättre.

• MagdaA

åh! paj! va gott! jag blev sugen på ananaspaj!

Ska bege oss in mot stan nu... får se vad det blir. tror nog vi hyr en film och köper lite godis, åker hem å slappar...men vi får se. på er!

• MagdaA

morrn morrn! UNDERBART väder idag! Fått låna en slant av Micke så det blir en liten tur på stan idag!

Ny magbild i galleriet också!

• MagdaA

jazzy: nått fint som täcker magen! ska gå å kika lite på babyproffsen också!

ska åka nu. hörs sen. PUSS

• MagdaA

hej hej! ingen annan här?

varit till stan en sväng. duuuumt! får så ont i ryggen och fogarna! nu ska jag lägga mig å läsa en stund å vila ryggen.

hittade en söt tunika/topp och en tröja. skönt med lite kläder som räcker över magen! hade ju sett en tunika på mq förut, provade den, men det var inte min modell alls. såg ut som jag vet inte vad!

köpte en bok på rean också!

HANNA!!! Hojta när du loggar in! Har en bild åt dig!

• MagdaA

Legat å vilat en stund nu och läst lite. mår illa tror jag ätit för dåligt idag. SKa ta en smörgås tror jag. ska iväg å käka pizza hos en kompis å se schlagern sen, men det blir inte midda förns typ 19...

Svar på tråden Pladdertråden!