• MagdaA

Pladdertråden!

Lättja: oj vad det växer!

Lurk: jag tror att många inte vågar säga nått! Dom är rädda att ta fel...tyvärr. Själv tycker man det ser ut som en klockren bäbis-mage, men folk kollar väl inte på ens mage så noga...

Jag tror Räkan också är sugen på pizza för det börjar sparka nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Köpte en gravid-tidning idag. Där stod det om den nya "trenden" Att ta reda på könet på bäbisen i magen. Fler bm var emot det eftersom det fanns endel som fått fel uppgifter. En kvinna berättade att hon varit på Mamma Mia på köns ul. hon som gjorde ul var 150% säker på att det var en flicka, men hon fick en pojke. Hon sa att visst älskade hon sin son, men det var som om hon förlorat en dotter, som aldrig funnits... Hoppas det inte händer allt för ofta! Shit alltså! Tänk om man får vara med om det själv!

• MagdaA

lurk: den här tjejen hade 2 el 3 söner sen innan å ville gärna ha en dotter, så för henne vart det nästan en chock...

nu ska vi åka. Pizza!!! KRAM KRAM

• MagdaA

morrn morrn! Nån fler än jag som är vaken? Jag är trööööt! men kunde inte somna om... håller på å koka ägg nu, snart frukost.

• MagdaA

Ni som har barn sedan tidigare, en fråga. Kan bäbisen sparka neråt så att det gör skit ont som mot slid-trakten och ändtarmen? Åkte bil i går, och 2 ggr så gjorde det jätte ont, som vid ändtarmen. Bara tvärt, sen inget mera...

• MagdaA

Lättja: morrn morrn!

lurk: okej. då var det säkert det jag kände.

igår kväll fick jag tok-ont längst ner i magen. typ strax innan köns-håret börjar. brände liksom. kändes som nån stack in massa knivar, sem ett band från höger till vänster sida. Nån annan som känt så?

• MagdaA

frukosten avklarad.

min mage känns som den ska sprängas! lyckades inte göra 2:an på hela dagen igår...har inte gjort det sen fre fm. hmm.... inte kul.

• MagdaA

nån som har tips på nån internetsida där man kan beställa t-shirt med tryck, hyffsat billigt.

• MagdaA

tack för tipset men vi har hittat en sida redan.

Svar på tråden Pladdertråden!