• MagdaA

Pladdertråden!

Igår fick vi en rolig överraskning iaf! Inbjudan till ett bröllop. Har gissat att det skulle bli i sommar men dom har varit bra på att hålla det hemligt. 2 kompisar till oss, Erika har jag dessutom haft mycket kontakt med sen vi förlorade Ebba, sån tjej som är underbar att prata med. Dessutom har hon precis utbildat sig till socionom! Vi tränade ihop på gymmet förut också... Iaf så gifter dom sig den 18 aug. Blir spännande! Hoppas bäbisen kommer innan dess! Vi får väl anmäla oss å säga att vi kommer om vi inte ligger på BB:

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Mina bröst är inte heller lika ömma. Men dom känns tunga! Speciellt på kvällen när man tar av sig bh:n. och bröstvårtorna kliar ibland...inte skönt!

• MagdaA

Ja, bröllop ska bli kul! Men började fundera nu på vad man ska ha på sig! Jag planerar gärna sånt i god tid om jag ska på börllop, men det är ju lite svårt när man kommer gå höggravid mer eller mindre fram till bröllopet. Svårt å veta när bäbisen kommer. Aja, det löser sig. Kan alltid hoppas att h*n kommer på bf, då har jag ju nästan 2 veckor på mig att hitta kläder!

• MagdaA

Har redan börjat längta tills middagen! Kokat ihop ett eget recept i huvudet så det blir spännande å se om det blir gott el inte, men jag hoppas det!

• MagdaA

Va ska ni andra äta i kväll? Nån fredags-lyx?

• MagdaA

Hanna: har ett recpet då man ska marinera kyckling filéer, sen spara marinaden, rulla in kycklingfiléerna i bacon och grilla i ugnen. marinaden gör man en sås på med cremefracieh och grädde, den blir supergod! Brukar ha klyftpotatis till.

Nu har jag använt samma marinad, lagt kaninköttet i den. Tänkte grilla köttet i ugnen sen (utan bacon) koka ris, lägg i en form. Lägga köttet i bitar på, hälla över såsen och gratinera i ugnen.

• MagdaA

Låter det helt galet eller vad tror ni?

• MagdaA

Jag får ocks fläckar på magen! Tur jag är hemma själv! Ingen som ser...

• MagdaA

HF: ingen snö? oj..här har vi nog snö i 2 mån till... snöade heeela dagen igår!

nu börjar det lukta gott här! Köttet i ugnen!

• MagdaA

HF: jaha ja!

Åhhhh!!! Pengarna är påväg! Gick in på internet banken nu å på måndag får jag nästan 12 000:-! Jag ska på stan! Jag ska på stan! Jag ska på stan!

Ska ringa å boka tid hos frissan på en gång!

Svar på tråden Pladdertråden!