Pladdertråden!
hej hej! jag är konstant kissnödig idag! lite jobbigt att springa på toa varje kvart...men det är väl bara Räka som börjat använda mammas urinblåsa som kudde!
precis sett på en film, mycket skratt, jobbigt när man är kissnödig!
hej hej! jag är konstant kissnödig idag! lite jobbigt att springa på toa varje kvart...men det är väl bara Räka som börjat använda mammas urinblåsa som kudde!
precis sett på en film, mycket skratt, jobbigt när man är kissnödig!
Dax att sova, måste upp tidigt i morgon och skjutsa Micke till jobbet så jag kan ha bilen... puss å go natt!
Believer: Vi ska köpa kossan!
Längtar tills jag vågar handla lite mera!
Believer: ja! det är dom verkligen! Jag tänkte köpa hela serien. Har några...köper nån i taget så känns det inte så dyrt...
Believer: snuttefilten, menar du en sån som jag har?
morrn morrn! oj...ja va sist igår å först idag!
Jobbig vecka nu!
Hoppas Räkan vill stanna längre i magen en vad storasyster gjorde!
![]()
![]()
Vänta på bebislistan![]()
![]()
![]()
Believer v.31 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
2007 v.30, Bf 20 maj
Dulia v.28, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
Magda v.20, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
Mamma till F&S v 19 Bf 8 Augusti RUL 22/2
Hanna v.19, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
Lättja v.16, Bf 28 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
Kickan v. 13, BF 21 september (pojke tror jag)
Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
Thezzizen v.12, BF 25 september (manuellt räknat 27/9)
missK v.10, BF 13 oktober (flicka enligt Marie)
Angiee v.9 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)
Hanna: jag är också skit-trött! sovit oroligt i natt och vaknat flera gånger. Micke vaknade av att jag låg och andades som om jag sprungit ett maraton...kanske tränar jag inför förlossningen!
Var tvungen å kliva upp strax före 7 och skjutsa Micke till jobbet. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 8.30 så jag kan ringa bm...
missK: hoppas vi hörs tidigare, men annars får du ha det bra tills på tors! kram
Hanna: tänkt höra om jag kan komma tidigare än fredag. haft tryck neråt igen, och öm i buken. dessutom blir jag nojjig när den lilla tackarn fått för sig att sparka neråt... ringde och pratade med en bm på förlossningen igår, hon tyckte jag skulle ringa och prata med dom på spec mvc nu idag.
Hanna: Har tid för läkarkoll på fredag, men ska se om jag alltså kan komma tidigare. i morgon är det 2 timmar sen koll så det börjar vara dax... anledningen till att jag fick tid på fredag är för att min läkare ska på semester 2 veckor, så han ville att jag skulle komma just innan han åker...