• MagdaA

Pladdertråden!

JUSTer: haha! drack hon whiskey då? Hört MÅNGA som han hjälpt med både det ena och det andra, men att han tydligen satt skräck i många också. Har du träffat honom?

Believer: säker på det? vet ju inte vad problemet är å då är det ju svårt att åtgärna det...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer: jo, men ska man gå med detta svidande och irritation i flera månader till? Kan ju inte va normalt ju!?!

• MagdaA

lurk: sötis! tänkt på dig också och undrat var du varit?!

• MagdaA

Believer: pratat med bm, hon visste inte vad det var, hon har iofs inte underöskt, men det syns ju typ inget. tror inte det är svamp, för det tok-kliar inte och jag har inge konstiga flytningar. Misstänker nån ph-förändring. Men hur åtgärda?? blir galen!

• MagdaA

Believer: det kliar inte. är liksom bara irriterat....jätte svårt att förklara. Men fruktansvärt drygt!

• MagdaA

ska till bm den 22:a. fast jag ska iofs tillläkarn den 16:e... han sk göra vul då så han borde kunna kolla...

• MagdaA

Believer: känns alltid bättre på morgonen, då jag sovit naken så det fått vara luftigt hela natten. Nu har jag gått med kjol hela dagen, utan trosor, men det blir ju endåmer instängt än på natten... blir så less!

• MagdaA

JUSTer: det blir ju så kallt ju! tycker det är nog kallt å gå med kjol å ha bara ben... skulle ha haft knästrumpor. Ja, grannarna ser inte hit, det är tur! Som jag ser ut om dagarna! Nu använder jag apotekets intimtvål...

Hanna: känner mig så jobbig, ringer ju dit var å varannan dag. Senasts igår! Men glömde prata med henne om det här då..

• MagdaA

Hanna: ja, du har rätt. blä! så less! vet inte om jag orkar ringa idag. Börjar lipa för ingenting då jag är så LESS! Får se om jag tar det i morgon...

Svar på tråden Pladdertråden!