• MagdaA

Pladdertråden!

Dulia: här har det inte tagit tid att få det godkänt, å inte att få pengarna heller, men verkar som jag hamnat mellan högarna den här gången på nått vis. Blir så irriterad! Ringde ju i måndags. DÅ fanns alla uppgifter så dom sa att det skulle ordnas den här veckan. *suck* Skrikandes

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Nån som vet hur kinkigt det är med marmelad som datumet gått ut på? Är ju mest bara socker...tycker inte den borde bli så dålig. Luktar inte konstigt.

• MagdaA

hittade en burk oöppnad morotsmarmelad med bättre datum, tar den sitället!

• MagdaA

jazzy: va?! vad är det för tråd??

• MagdaA

Jag blev van stick när jag låg inne med Ebba. Vet inte hur många rör dom tog under dom dagarna! Tappade räkningen vid 20.....

• MagdaA

Börjar fundera om jag fick fel höna med mig hem från senaste läkarundersökningen! Vill ha tillbaka min gamla!!! Nån som vet var man ringer om man vill reklamera?!?!

• MagdaA

JUSTer: haha! Lagårdsdörren? Nä, han är pensionerad, men tydligen hoppas han in då och då. Hört MÅNGA historier om honom, men aldrig träffat karln.

Believer: men alltså, min  ser ut precis som vanligt, men den beter sig inte så! GAAA!!! Blir så irriterad!!! Om man då kunde veta vad som är fel! Skrikandes

• MagdaA

Tycker ni ska va lite glada så länge ni kan jobba nogorlunda bra... jag pallar ju inte ens 30 min i lugnt tempo ute hos mina små djur...

• MagdaA

Believer: inte så lätt. *suck* vill bara att det ska bli som vanligt!

Svar på tråden Pladdertråden!