• MagdaA

Pladdertråden!

sitter och funderar... våran spjälsäng är i björk, lackad... funderar om man ska slipa den och antikbetsa den i stället...tror det skulle bli fint...men kanske jätte mycket jobb med tanke på alla spjälor... men slipa en säng kan man väl göra när man är gravid? eller ska man akta sig för damm?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: ja det för Micke fixa! Spjälorna måste manväl nästan slipa för hand...å då dammar det ju inte så mycket. Tänkte det kunde va ett bra tids fördriv för mig...kan ju ta en spjäla i taget...ingen brådska om man börjar typ nu...

• MagdaA

fick en tid hos jourläkaren idag kl 11. ska be om en bakterieodling också, när jag endå ligger där med benen i vädret...

• MagdaA

angiee: deppa inte! jag gick ockås upp 5 kg fort! det jämnar ut sig sen!

Hanna: jag hoppas du har rätt, som vanligt! Täntke ta med ul-bilden och fråga om han kan se vad det är... har iofs aldrig träffat den här läkaren förut, men man kan ju alltid hoppas!

Lidenborg: skönt att du fick en tid så snabbt! Håller tummen!

Thezz: vet din mamma inget?!

• MagdaA

angiee: kanske vi är släkt då. här fastnar kilona som klister! Pratade med min pappa om det och han skyllde på farfars finska gener!

• MagdaA

Hanna: ska ta en sväng å göra några ärenden efteråt så jag vet inte när jag är tillbaka..men kanske 114-5 eller nått... är du här då?

angiee: hmm..synd. svårt att skylla på det då! Både min farmor och farfar har finska gener, så jag kan skylla på det!

• MagdaA

Hejsan! Magdas micke som skriver. Magda blev kvar på sjukhuset för observation pga av misstänkt förändring på tappen, men just nu är läget stabilt. Vi får veta mer i morgon eller på onsdag hur det ser ut, om det har förändrats något. 

MVH Magdas Micke

• MagdaA

Hej tjejer! Nu är jag hemma! Äntligen! Saknat er så mycket! STORT tack för paketen ni skickat! Om ni bara visste hur mycket jag uppskattade det! Kan inte sitta här så länge nu, får ont när jag sitter längre stunder, om ni har frgor så skriv gärna till gb eller inbox så svarar jag när jag kan. Hinner nog inte riktigt följa med här i tråden nu de närmsta dagarna.

Gissar att Tina /tindra04) uppdaterat er lite...men nu har dom iaf satt cerklage, i onsdags, de sattes 2 ban på tappen så nu hoppas vi att det håller. Ska till bm på torsdag och på återbesök hos läkaren den 4/4. Blöder lite, till och från, men det får jag räkna med eftersom dom sytt i tappen, så det nöter...

Skönt att vara hemma nu iaf! Så himla typiskt att vi fått en vattenskada bara...lite rörigt här hemma och vi kan inte ha värmen på, men vi hoppas då ordning på det snart!

PUSS å KRAM till er ALLA!

• MagdaA

KRAM tjejer! ni är så söta! Å i kväll ska jag smaka på chokladen!

har gått tillbaka å kikat lite på vad ni skrivit... inte så noga, men lite iaf. Såg att ni diskuterat bb-bindor... kan säga att dom giganto-blöjorna kan vara toppen ibland! men jag lovar att det känns rätt mysko å vakna å upptäcka att nån tagit på en ett par nät-trosor och en gigantisk-blöja, utan att man märkt nått!

åter till soffan...

Svar på tråden Pladdertråden!