Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Rostade mackor är ju väldans gott numera... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Fast jag mår inte sååå illa egentligen. Mest detta att man känner sig lite grön om nosen och tanken på mat tar emot. Just detta att ställa sig och laga mat/samt varm mat får mig att få igång ett illamående omedelbart. Men hanterbart!

• MrsMurphy

Jag VILL flytta!!! Skrikandes Nuuuuuuuuuuuu!!

Bor längst upp i ett 30-tals hus utan hiss och lägenheten är hur opraktisk som helst.

• MrsMurphy

Jaha, graviditetens första kramande med porslins niklas då...

• MrsMurphy

Millami: Hej! Detta är inte en sån aktiv tråd utan vi tjattrar här ibland när vi ska bespara våra vänner på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt våra grav bekymmer.  Vi är ett gäng som surat större delen av året men nu har några av oss till slut fått våra plus men vi har lite svårt att överge vår gamla tråd så detta är mest en back up tråd!

• MrsMurphy

Den här dagen har det blivit ganska konstant och sen gjorde jag misstaget att dricka en läsk och åka bil. När jag kom hem blev det direkt kalvande och efter att man satt igång en gång är det ju kört sen har jag lärt mig... Fundersam

Har ätit en postafen nu och ser om det blir bättre denna gången...

• MrsMurphy

Och just den här detaljen att jag inte har nån toa på jobbet!! Hade det inte varit för den detaljen så hade jag nog varit rätt cool men nu har jag brutal ångest för morgondagen! Fattar inte hur gravida busschaufförer fixar sitt jobb?

• MrsMurphy

I fredags stog jag och moppade 90 liter vatten... Vårat vatten/avlopp har totalt havererat och avstängt nu framöver. Så när vi ska på toa så ska vi springa till en grannbutik runt hörnet och en av deras personal följer med oss ner i deras personalutrymmen i källaren...

Fan, fan, fan!

• MrsMurphy

Haft en massa problem de senaste månaderna så vi har haft stop var och varannan vecka. Men nu visade det sig att vi inte skulle ha använt toaletterna överhuvudtaget månaden som gått så jag vete sjutton hur länge det kommer ta nu när allt totalhavererat... Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!