Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Var inte så smart drag att dricka kaffe till frukost...

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Nästan... Och nu måste jag dra till jobbet... Snark!!

• MrsMurphy

Morrn morrn! Inatt vaknade jag av en brutal mensvärk. Blev livrädd och det var verkligen med hjärtat i halsgropen jag gick på toa i morse men inget blod. Blir tokig av detta!! Skrikandes

• MrsMurphy

Tror att illamåendet dragit igång nu på allvar! Igår när jag gick och la mig så kände jag att middagen var på väg upp och var tvungen att springa upp och käka lite youghurt. Då blev det bättre.

Förmiddagen idag så har jag vandrat runt lite smågrön i nyllet och nu vid lunch fick jag smått panik av vetskapen att man måste käka nåt. Vandrade runt på stan för att finna inspiration och föll för tunnbrödrulle. Konstaterade att det skulle sitta finfint och efter tre tuggor.... NOT!! Nu är jag ännu mer grön! Skrikandes 

Vill inte äta!!

• MrsMurphy

Neeeej! Cia!!! Fan också! Hoppas att det inte är nån fara!! Kramar!!

• MrsMurphy

Ja kära nån! Du får inte skrämmas så där!!

*bannar vilt*

För nu ska det gå finfint! Skrattande

• MrsMurphy
    Skrikandes

Jag ska till brorsan imorgon och fira födelsedagar. Hans tjej (och jag) har (hade) bf i februari. Hon lär ju ha liten mage nu... Fundersam Dessutom ska jag försöka knipa om mitt egna tillstånd för jag orkar inte med brorsan när han drar igång om det går snett nu också.  
  • MrsMurphy

Fy fan!! Inget mer skit nu!! Nu ska vi leva på rosenängar resten av året! Tack, tack!

• MrsMurphy

Magda v10, BF 10 augusti
    Hanna v10, BF 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v7 Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)

Svar på tråden Pladdertråden!