Pladdertråden!
Men typ att har man ömma bröst ELLER illamående eller nåt så är det fullt tillräckligt. Då mår pyret askalas! ![]()
Men typ att har man ömma bröst ELLER illamående eller nåt så är det fullt tillräckligt. Då mår pyret askalas! ![]()
Japp! Det vore direkt strålande!! ![]()
Cia: Du och jag ligger rätt lika va? Jag är på 6 +6 på uträknaren vid artiklar fakta. Den på ens egna sida verkar ju för sjutton inte kunna räkna.
Men iaf, har du mycket mensvärk fortfarande?
Eller så är det bara som så att vi har blivit så förbannat överkänsliga...
Jag blir smått hysterisk av mensvärken/molvärk i svanken men samtidigt blir jag hysterisk när jag inte känner av det!
Jag har mått lite småilla hela dagen!
*Lättja gnuggar händerna stennöjd*
Det kommer magbilder, det kommer!
Men jag har ju inget pyre än! Är ju bara hysteriskt svullna tarmar!
Nu sörjer jag att jag inte tog nån bild innan allt drog igång så ni skulle ha sett skillnaden för nu ser jag bara otroligt fet ut! ![]()
Ni kommer ihåg att jag shoppade byxor förra veckan som jag skulle "växa" i? Allvarligt!! Jag kommer nätt och jämt i dom!!
Det måste vara luftballongsvarning på mig! Men det går väl ner om ett par veckor igen hoppas jag...
Fast kruxet är att jag inte är sugen på nåt...
Lite halvsvårt att få i mig nåt så nu blir det mest youghurt och frukter.
Förutom idag då jag och jazzy ska på pizza hut och frossa!!
Magen lääääär ju bli bättre...
*visslar falskt*
Lurkan: Det bm sa till mig sist är att man skulle äta det man var sugen på. Kvittar om det bara är polkagrisar för så mycket näring behövs inte i kroppen nu... Huvudsaken man mår bra!
Cia: Tyvärr har jag kruxet att mina är så på heltid...
Så skulle dom vara värre så skulle det bli ännu mer luftfärder. När dom kliver på mina tuttar på nätterna så får dom en luftfärd på minst 3 meter...
Ena är lite förståndshandikappad så hon är så mammig så man kan bli tokig ibland. Alltid är det nån av dom som sover på min axel så dom kan gosa in huvudet i nacken på mig på nätterna.